Gå til innhold

pustebesvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele dag har jeg følelsen av å ikke få puste eller nok oksygen...32 uker på vei. Vondt ihodet mitt har jeg og, noe jeg sjelden har. Har det noe med å gjøre at ikke kroppen/lungene klarer å ta opp like mye oksygen som den skulle? Isåfall, må jeg ha det sånn i 2 mnd til?;/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jeg er også i uke 32 okj har det slik som deg. Det er ekkelt. Må gjespe etter luft noen ganger. Og bråvåkne når jeg sover.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere. Venter gutt 12.7 jeg og ;) Nei nå har jeg svart på mange innlegg her og i juliklubben, ser ikke ut som om jeg gjør anna hehe...

Skrevet

Jeg er i uke 33 og jeg hadde det sånn noen dager forrige uke. Var akkurat som om det ikke var plass til å fylle lungene skikkelig og det var litt ubehagelig. Plutselig gikk det over og jeg har ikke merket noe til det siden, så du får bare krysse fingrene for at det går over :)

Skrevet

jeg får ikke nok luft hvis jeg ligger på ryggen. føler jeg blir kvalt på en måte..

Skrevet

Velkommen i gjengen!! Har hatt det sånn siden uke 20.., er i uke 39 i morgen.. Føler meg som en sånn kols-pasient! guffen ekkel følelse- og det føles som om all oksygen i armer og ben forsvinner- litt sonm når man har skikkelig melkesyre. Har forsøkt å finne ut hva dette kommer av, men ingen kan gi meg svar.. Det vanlige standarsvaret med at babyen trykker oppover stemmer jo ikke, er jo ikek akkurat stor i uke 20?

Så- vi får vel bare holde uut så godt vi kan jenter!!

Lykke til!

Skrevet

Har det og sånn... blir jo dårligere plass til lungene så vi må streve litt mer for å puste. Dssuten øker visst blodmengden med inntill 50% og det påvirker pustinga det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...