Gå til innhold

RASENDE under kveldsstellet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vibader vår skatt hver kveld. Dette er blitt rutine, og funker bra.

Alt er greit helt til nattdrakta skal på....da hylskriker ungen heilt til stellet er ferdig og flaska kommer inn i munnen.

Så alle kveldsstell avsluttes med hylskriking og tåresprut.......

Enn dere?

Hu er straks 5 mnd, har veret slik siden hun var 3 mnd, HVER kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde vi det også en stund. Jeg la litt om på rutinen og gav litt mat før stellet, og minsten holdt seg rolig gjennom hele stellet :) Jeg gir mm så det er lett for meg å "slenge ut" puppen før og etter stellet, men kanskje det hjelper for dere oxo...?

Skrevet

Jeg har ikke selv opplevd dette men,kan det tenke seg at hun er stup trøtt??

Kanskje du skulle prøve å begynne stellet en halv time før?

Vet ikke om dette hjelper,det var bare det første som traff meg:)

Når babyer gråter sånn, så er det jo ingen hyggelig ende på kvelden,uff...

Skrevet

gutten vår gjør også det hvis han er veldig trøtt. Akkurat som at han vet at det nærmer seg sengetid og han ikkke kan få lagt seg fort nok. Han liker generellt ikke å kle på seg heller da, så han er ikke spesiellt blid når han får på seg klær uansett når det er på døgnet, men værst hvis han er trøtt om kvelden.

Skrevet

Min gutt gir ganske tydelige tegn på at han er stuptrøtt ved å skrike det høyeste han klarer. Så da er det bare å kjappest mulig få gullet i seng - eventuelt (hvis det er noe man MÅ få gjort) funker det her å tøyse og tulle og synge og sånn for å holde ut noen minutter ekstra.

Skrevet

Johvist er hun stuptrøtt.....

Men det er vel begrenset hvor tidlig vi kan legge henne, denne delen av kveldsstellet er jo ca 18:30.....

HI

Skrevet

kanskje hun trenger en ekstra dupp på ettermiddagen? og mat før badet, ikke etter?

Skrevet

Hun får flaske, og den får hun etter badet.

Har prøvd å gi den før, men da sovner hun før, må vekkes og det ble bare styr!

Huff, hun får bare gråte litt.

Hun blir jo still når hun kommer i fanget og får flaska inn i munnen.

HI

Skrevet

Kan dere ikke bare ta en rask vask med klut på kvelden da, og heller ta badet på morgenen eller formiddagen?

Er jo mye kjekkere hvis dere finner en måte som gjør både dere og snuppa fornøyd :)

Skrevet

Kanskje lurt, som noen sa over her, at hun får en ekstra dubb på ettermiddagen? Vårt gull må sove mellom 4 og 5 på ettermiddagen hvis han skal holde ut til han legger seg for kvelden (19.30)

Skrevet

tja, hun sover ca fra 16:45 til 17:15.........

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...