*lilleFrøkenSta* Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 noen som har noen godt tips ang fly reising med 3 månder gammel baby. gruer meg noe ekstremt, ikke pga å reise med barn, men jeg har fått utrolig flyskrekk siden jeg bel gravid:-( fløyet verden rundt uten problem før... flere?
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Yup, her er en til! Jeg har også fatt en utrolig urolighet rundt det å fly. Visste det ikke før denne helgen, da jeg måtte fly for å komme meg i familieselskap. Minsten er 3.5 mndr og tok det helt rolig, men jeg ble fysisk dårlig av angsten. Ikke særlig kult siden jeg skal ut å fly igjen til sommerferien..... Tok det opp med legen og hun mente jeg kunne ta vival tabletter, gjorde ikke noe om jeg ammet. Liker ikke tanken på å ta legemidlier som går over i melken, men skal iallefall ha de med i veska. Kanskje det hjelper psykisk - å vite "at det finnes en utvei", men skal unngå å ta de så lenge jeg kan. Hvor skal du fly hen?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg og hater å fly. Og nå må jeg. Før pleide jeg å drikke meg på en snurr på rødvin. Men det går jo ikke lenger! skrekk og gru!!!!
*lilleFrøkenSta* Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2006 skal til stavanger så det er jo ikke lange turen. hadde lyst å ta direkte flyet, men det går jo 6.25 om morgene, ikke helt gunstig....
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg fløy til florø, ca 1 time, med propellfly!!! Holdt i massevis for meg det ass! Har mest angst i prosessen før jeg kommer meg på flyet, men det går som regel greit når jeg først får satt meg tilrette i stolen. Kan få snev av panikkangst i flyet oxo, og da er det værre. Mitt råd til deg er å sitte fremst i flyet og si i fra til personalet - de er virkelig flinke med dette. Jeg bare konsentrerte meg om sønnen min, dro ned luken på vinduet og prøvde å late som jeg satt på en bråkete buss....helt til det kom turbulens....hehe. Dette klarer du! Kanskje du ikke syns det er så ille når du først får fløyet en tur Går det ingen fler direktefly?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå