Gå til innhold

flyskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen godt tips ang fly reising med 3 månder gammel baby. gruer meg noe ekstremt, ikke pga å reise med barn, men jeg har fått utrolig flyskrekk siden jeg bel gravid:-( fløyet verden rundt uten problem før...

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup, her er en til! ;) Jeg har også fatt en utrolig urolighet rundt det å fly. Visste det ikke før denne helgen, da jeg måtte fly for å komme meg i familieselskap. Minsten er 3.5 mndr og tok det helt rolig, men jeg ble fysisk dårlig av angsten. Ikke særlig kult siden jeg skal ut å fly igjen til sommerferien..... Tok det opp med legen og hun mente jeg kunne ta vival tabletter, gjorde ikke noe om jeg ammet. Liker ikke tanken på å ta legemidlier som går over i melken, men skal iallefall ha de med i veska. Kanskje det hjelper psykisk - å vite "at det finnes en utvei", men skal unngå å ta de så lenge jeg kan.

Hvor skal du fly hen?

Skrevet

Jeg og hater å fly. Og nå må jeg. Før pleide jeg å drikke meg på en snurr på rødvin. Men det går jo ikke lenger! skrekk og gru!!!!

Skrevet

skal til stavanger så det er jo ikke lange turen. hadde lyst å ta direkte flyet, men det går jo 6.25 om morgene, ikke helt gunstig....

Skrevet

Jeg fløy til florø, ca 1 time, med propellfly!!! Holdt i massevis for meg det ass! Har mest angst i prosessen før jeg kommer meg på flyet, men det går som regel greit når jeg først får satt meg tilrette i stolen. Kan få snev av panikkangst i flyet oxo, og da er det værre. Mitt råd til deg er å sitte fremst i flyet og si i fra til personalet - de er virkelig flinke med dette. Jeg bare konsentrerte meg om sønnen min, dro ned luken på vinduet og prøvde å late som jeg satt på en bråkete buss....helt til det kom turbulens....hehe. Dette klarer du! Kanskje du ikke syns det er så ille når du først får fløyet en tur ;) Går det ingen fler direktefly?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...