Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man blande inn pulveret å sette den klar i kjøleskapet`?

For så å bare varme opp før måltid i vannbad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? plis svar, skal ¨kokkelere den ferdig til i morgen tidlig nå hvis det går ann

Skrevet

jeg gjør alltid det, lager ferdig kvelden før til hele dagen etter. Fått beskjed fra hs om at det kan stå i kjøleskap opptil 24 timer.

Skrevet

Gjør det enkelt for deg selv; kok flaskene du trenger for det neste døgnet, lag collet-porsjon for det neste døgnet og hell på flaskene. Sett i kjøleskapet og varm opp når du trenger!

Skrevet

vi gjorde det i begynnelsen men så leste jeg at vitaminene holder seg ikke like bra da så jeg slutta og kokte vann satt i kjøleskap og brukte varmet det sendere opp ved hver anledning...du må jo uansett varme opp melken/evt. vannet så d tar ikke mye extra tid å putte opp i pulver og riste.

apropo Collett..om babyen skriker extra mye så bør du skifte...mange får vond mage av dette merket..

Skrevet

har hørt at man får mer vondt i magen av nan men...

Skrevet

Jeg brukte collett fra gutten min var nyfødt til nå. Han er nå 7 måneder gammel. Jeg har hele tiden blandet ferdig collett og varmet den i vannbad. Nå som han er så stor drikker han kun 1 flaske om dagen ettersom han for det meste spiser grøt og andre ting. Dette har fungert helt supert :-) Og så lettvint.

Skrevet

rådet til Lineahh fungerer best på Nan, pga at Collett skal blandes på mye høyere temperatur. Da må du stå og følge med at den kjøler seg ned igjen, og da blir det bare tøys å koke opp vann på forhånd og varme igjen til nærmere kokepunktet. Bruker du Nan er dette imidlertid en arbeidsbesparende metode.

Har forøvrig ikke hørt at det skal påvirke innholdet i MME å gjøre det slik. Fikk råd om å gjøre det slik på HS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...