Gå til innhold

Noen som har opplevd at alt stopper opp


atlje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det veksler mellom løs og fast jeg.

 

For hard mage så skal varm drikke hjelpe på tarmbevegelsene. Havregrøt er ikke så godt, men hjelper også magen, samt mye drikke.

 

Ta en halv kopp med havregryn, sleng opp i litt melk. Kok opp vann, og fyll opp resten av koppen. Lå stå noen minutter, smaksett med banan, sukker, kanel, syltetøy, nøtter - hva som helst - bare det får det til å spise det. Tok dette hver morgen en periode, og det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen....er fryktelig forstoppet og oppblåst. Tror det er nokså vanlig, men veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere gått sååå lenge som nesten fem dager??

 

greia er at jeg har ikke fått bekreftet at jeg er gravid enda..men alt sier at jeg er det..uteblitt mens...svimmel, ja det magetrøbbelet...og såre brystvorter...skal teste i morgen tenkte jeg... *spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Lunelax pulver på apoteket, helt ufarlig dersom du er gravid - røres ut i vann og får magen på plass innen en dag eller to.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har prøvd ALT.eneste som virkeli er bra for både deg imunforsvret ditt bebien din å allt din mage måtte inneholde er biola morgen å kveld,å mye vann.virker.biola finnes m blåbær å som juce el. yogurt+++deili etter første dag er du normal ijenn,forsett m d heeele sv.skapet.d ska jeg,gjorde d sist,og 0plager.nesten for godt til å ver sant.lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svisker og linfrø kan hjelpe. Og som det ble nevnt over her, surmelk som f.eks. biola. Ellers er det bra å drikke godt og være i bevegelse. Aktivitet stimulerer tarmbevegelsene. Duphalac som kjøpes reseptfritt på apoteket kan brukes ved graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...