Gå til innhold

Hamster1!

petraa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ville bare si at nå har jeg fått inkallelse til ordinær ul, eller det vil si da jeg var hos jordmor i dag ringte hun til sykehuset og hørte om jeg hadde fått tid. For jeg har ikke fått noen brev i posten ennå. Jeg skal neste tirsdag. Har du fått innkalelse, og hvordan er formen din?

Jeg kjenner at jeg er nervøs for hvordan det skal gå, men samtidig er det greit å få det unnagjort også.

Klem

Fortsetter under...

Legen min hadde også glemt det :-( Jeg ringte til sykehuset idag for å høre om jeg var satt opp på time. Der hadde de meg ikke papirene sine. MEN jeg får time om 2 dager :-) altså på torsdag.. Ble glad for det, men må si jeg kjenner panikken og engstelsen som jeg jeg har følt så mange ganger før. Jeg har nå i 2 dager kjent HELT tydelige spark og beveglser (ikke mange ganger, men et par tre de to siste dagene). Heeeeeeeelt nydelig :-) har også brukt babywatcheren. Men likevel er jeg bekymret for at noe skal være galt.

Ellers er formen ok,. kvalmen kommer innimellom på ettermiddagen og kvelden, og jeg har endel "vondter" i magen, både mht. fordøyelen, livmoren osv. Men det er ikke værre enn at det går :-) Så lenge alt er bra med knøttet så går alt ;-)

Jeg er 17+3 idag, og da blir det UL 17+5. Jeg er svært spent og innrømmer at jeg gruer meg litt faktisk....

Ha en riktig fin 17 mai :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...