Gå til innhold

Fryser gjennom marg og bein! Symptom?

Anbefalte innlegg

Noen som har merket noe til at de fryser lettere/er generelt frossen når de har vært gravid?

Har 1 uke til ikm og har vært så frossen de 2 siste kveldene at jeg sitter å skjelver. Merker ikke noe til at det er noe forkjølelse på gang heller.

Jeg bare syns jeg har hørt det før - at man er frossen/og eller veldig varm?!

Mannen sitter i t-skjorte mens jeg drar glidelåsen på tykkgenseren helt oppunder haka...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5055785-fryser-gjennom-marg-og-bein-symptom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, jeg vet hva det vil si å ha feber, men gravid har jeg aldri vært.

Så med tanke på at jeg også mener å ha lest det et sted...

Du skjønner, jenta mi, det er litt derfor dette forumet fins; å få svar fra andre medsøstre på alt man lurer på. (Om det nå enn kan virke noe dumt for noen..)

Artig ville vært forbokstaven etter 11 pp.

men man fryser da ikke med vilje! Det var da voldsomt til nesevis bemerkning over her. Det er som hovedinlegger sier, men har faktisk lov til å spørre om alt, uten at det skal plukkes på. Innimellom syns jeg det er litt negativ holdning her, og det er synd. Jentene her er jo så koselige og behjelpelige bestandig. En MÅ få lov til å spørre om det man vil.

og jeg har lest at det kan være et symptom. Jeg var slik sist jeg var gravid. de første ukene frøs og svettet jeg om hverandre. Føltes nesten som om en innvendig frost. At blodårene frøs til is. aner ikke hvorfor det er slik. Lykke til uansett:)

Annonse

Hei, fikk lyst til å svare deg, selv om jeg er gravid og sånn sett tilhører et annet BIM-forum.

For min del frøs jeg noe forferdelig de første tre månedene av svangerskapet. Samboer satt med t-skjorte inne mens jeg satt med høyhalsa ullgenser og hutra som en tulling. I senga brukte jeg to dyner og ute orket jeg knapt være mer enn noen minutter.

Etter de tre første månedene ga det seg, som sagt, så jeg regner det som sikkert at det hadde noe med svangerskapet å gjøre. Jeg var ellers helt frisk.

Husker ikke nøyaktig hvor tidlig jeg begynte å fryse, men det var nok bare en kort stund etter at jeg testet positivt på CB.

Hei!

Da jeg var gravid med min sönn frös jeg noe vanvittig den förste perioden, og jeg leste at det var helt normalt. Sjekket faktisk tempen for jeg grublet om jeg hadde feber eller noe...men tempen var 35...så kaldt var det til tider. Det er vel hormonene som herjer og innstiller kroppen?

Nå blir jeg like fort kaldt som varm om hverandre, så jeg grubler jo på om det er hormoner på gang igjen:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...