Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Vi var hos min mor i går, vi min bror og hans familie. Min lille/store junior på 3 er veldig opptatt av magen min. Han gleder seg til babyen kommer ut, og for han er det jo veldig naturlig å omgås denne kula han har til mamma for tiden. Fetteren hans på 3 1/2 hadde nok derimot ikke gjort seg opp så mange tanker om magen min. Jeg vet nesten ikke om han hadde sett den en gang før min prins spurte, avbrutt i en Kaptein Sabeltann lek: Einar: "Du, vet du hva mamma har i magen sin?" Petter: "Nei... Hmmm, sjokolade?" Alle vi rundt smilte da den uvitende fetteren trodde jeg var god og rund etter et stort inntak av favorittgodteriet sitt... Einar: "Nei, mamma har en baby inni der!!! Min baby, lillebroren min" Jeg ble sååååååååå stolt over verdens vakreste prins som så stolt skal bli storebror!!! Så utbryter fetteren: Petter: "Har du spist en baby?!?!?!?!" ...! Jaja.. Jeg følte meg liksom ikke som en veldig hyggelig tante akkurat:o)
Fisk med løvejente Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Ha, ha nå lo jeg godt, for noen herlige små gutter!
Meg, J & L Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 hehehe.... De er så søte vet du... I påsken: Min lille nevø på 3 år: Mamma, hvor er påske egget mitt??? mamma`en: Jeg tror det er noen som har spist det...hun ser bort på meg og smiler... Nevø: Ser STYGT på meg og løper ut til pappa`en sin og hyler... hihi...vi lo godt da ja..
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 3 år er bare den deiligste alderen!!! Hehe Her i påsken, hvor magen også var fasinerende og det stadig dukket opp nye spørsmål spurte han meg hvor babyen skulle komme ut. Han lurte fælt på om jeg fikk vondt i magen når babyen var for stor til å være der inne og ville ut, og betrygget meg med: "Mamma, da skla du få masse plaster av meg!!!" -Gjett hvem som så for seg en kjempeeksplosjon! c",)
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Hyggelig hvis det er fler som har solskinnshistorier fra hverdagen? ) Er det noen som har tenkt å være med på skrivekonkurransen forresten?
Loppelill Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Da jeg ventet min 3. var andremann 4 år. Han var veldig stolt av mammas VELDIG store magemuskel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå