Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først må jeg si at det var supertrist at det ikke gikk denne gangen, Paddelora og Smilet... Håper dere kommer til å lykkes til slutt!

Vi har vært i Sverige og jobbet på gården. Huset skal totalrenoveres, så mens gutta (mann, kamerat og nevø) har slitt, har jeg nyt det gode vært, og tenkt gode "bligravidwibber".

Det er en uke til test... Hittil har jeg mærket litt nederst i magen, men det er ved å avta. Er nok bare etter uttaket. Har litt ømme bryster, men det er nok bare crinonen. Er i godt humør, som nok skyldes "ingen bekymringer"-akupunktur-nåla jeg har i øret.. MEN jeg er ved godt mot, og er veldig positiv - og det skyldes kanskje at jeg er gravid...!?

Lykke til, jenter! - Vi fortjener alle å vinne!!

klemmer fra

Fortsetter under...

Heia Snooopi!

Takk for at du tenker på oss, det varmer virkelig!!!!!!!!

Må si det er litt tungt å innse at eit forsøk gikk i vasken i og med at egget vi satte inn var eit såkalla "reklameegg" og greier, men men..

Er samtidig ved godt mot og tenker at vi er vel eit skritt nærmare målet i og med at dei fleste må ha fleire enn eit forsøk før dei lykkes! Blir fryseforsøk på oss neste gang, mest sannsynlig i slutten av juni før vi reiser på ferie!!!!!!

Så godt å høra at alt står bra til med deg! Herlig med ei kvalitetshelg på gården i Sverige tenker eg:)

Lykke til med 2.rugeuka di, måtte du ein kjempe-positiv test!!!!!!!!!!!!!!!

Når skal du teste forresten?

LYKKE, LYKKE TIL KJÆRE SNOOOPI!

Takk for lykkeønskninger, Smilet:)! Jeg skal ta blodprøve på mandag 22. Tror ikke jeg kan vente lenger enn til fredag... Det er visst NÅ de positive testene slår ut. Håper bare jeg får en og... Dette er vårt 3. forsøk, og denne gangen ble det satt inn 2 supre 4-delte! Problemet er bare det at jeg ikke merker noe...

Det er så utrolig trist når testen er negativ.. Det er som å falle til jorden med et brak, og alle illusjonene brister... Jeg føler med deg, og jeg vil gjerne se at du lykkes også!!

klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...