Gå til innhold

Åpen barnehage-del med meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da jeg gikk på åpen bhg med størstemann, så var det slik at ped. leder kom og hilste velkommen så snart hun hadde anledning. Også for å ta betaling. (tror vi betalte 10 kr eller noe. har kanskje økt bittelitt nå?)

Det var noen klikker som ikke var så veldig opptatt av å inkludere ukjente, men også andre som var litt mer hyggelig. De gangene jeg ikke raskt kom i prat med noen voksne, satt jeg meg bare på gulvet m sønnen min når han lekte. Så kom vi alltids i prat med noen barn og dermed også noen foreldre. Synes forresten det er mer koselig å prate m voksne som engasjerer seg i leken, enn med de ekskluderende mødrene som dessuten sjelden grep inn når barna deres ikke mestret sosialiseringa så bra. (jada har noen fordommer mot sånne ;)

Ikke alltid like givende for meg mtp voksenkontakt, men så lenge sønnen min koste seg kunne det være det samme.

Bare gå dit du! I værste fall er det bare å pakke sammen og gå hjem...og mumle noe om at du glemte en avtale på hs eller noe.

Det ikke noe å være redd for! (hvis du kjenner angsten komme sigende så bare lat som om du er supertøff!!! hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...