Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er nå bare 12+2 såvidt jeg husker riktig.. det eneste som fortsatt plager meg voldsomt er den sinnsykt bra luktesansen min.. Den er helt ekstrem- den er så ekstrem at jeg kunne danket ut narkohund Theisen på null komma niks! Jeg er faktisk drittlei den gode luktesansen.. Jeg syns samboer lukter grusomt (enda jeg vet han lukter digg) og har dårlig ånde og stinker metall(!) noe jeg vet han egentlig ikke gjør..så det må være snushundhormonene som gjørre!! Huset og lukter dritt om dagen.. Jeg tror vi har klina skikkelig bare ett par ganger siden jeg ble gravid.. jeg orker ikke pga lukta.. Når skal dette gå over a? Hadde liksom trodd det ga seg med kvalmen som forøvrig ga seg i uke 10... Må jeg gå som en snushund i 5,5 mnd til blir jeg gal.. ååå- måtte bare få det ut!! *bjeff-bjeff*
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg var også sånn de første månedene. Og spesielt ille var det at samboerens hår stinka metall når han kom fra jobb - han måtte rett i dusjen!! Det er ikke sånn lengere, iallefall ikke like ille. Men jeg lukter mye rare lukter fortsatt. Den aller værste lukten er alkohol...
svensen Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Hadde det på samme måte en god stund. Det gav seg litt i forrige uke (er 13+6). Nå er det bare den rare kjemiske lukten i hagen (!) som plager meg - mange andre lukter er blitt ganske normale igjen. Håper det går over for deg også.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 hehe, jeg også har en sinnsykt god luktesans om dagen, lukter nesten hva sambo har spist til lunsj, og jeg syns han har forferdelig dårlig ånde om dagen, noen ganger syns jeg han lukter skikkelig sur kaffe, men han drikker jo ikke kaffe endag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå