3småskatter:0) Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Heisann:) Jeg er så usikker på dette med navn på den lille. Det er jo så utrolig mye utvalg på navn og ikke minst så mange flotte navn. Det er vel best å ha klart både gutte og jentenavn i tilfelle ultralyden ikke skulle stemme i forhold til skjønn. Min datter på tre heter Nathalie. Har dere noen forslag til jente og guttenavn på lille gullet:0)??? kooos:0) Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Molait Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Nei!! Holder på å bli smågal i hodet her vi..hehe. Står fast. At det skal være så vanskelig med alle de navnene som finnes...sukk Alt jeg liker rynker han på nesa av og det han foreslår er jo helt uaktuelt!!
3småskatter:0) Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 Hehe.... akuratt det kjenner jeg meg så godt igjen i. Mannen min sine forslag blir liksom helt feil for meg og omvendt. I mitt forrige svangerskap bestemte vi oss egentlig ganske sent for hvilket navn det skulle bli. Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Myen *termin 06.09.06* Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Vi har hatt jentenavn klart lenge nå,faktisk gubben som kom med det forslaget,og guttenavn ble vi enige om her om dagen,han som kom med det oxo,skal ikke være lett nei... men her blir det Celine eller Dennis... men er jo mange fine navn å ta av..alt for mange spør du meg..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå