Gå til innhold

Blødninger...


♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Hei! Er 7+2 dager, og har blødd litt idag.

 

Blødde også litt for en uke siden, dro da på ultralyd og alt var bra, så hjertet slo og greier...

 

Men, er det vanlig med slike blødninger eller? Kjenner jeg blir littt nervøs denne gangen og jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst ikke uvanlig, men ring legevakten og forhør deg litt med dem. Evt be dem om å ta en UL på deg slik at du får ro i sjelen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Fr.stad, og her koster det kr 700 pr UL før 18 uke hvis ikke man har en VELDIG god grunn til det (eks at man er 60 år og gravid eller sånn...) så har rett og slett ikke råd. Tragisk, men sant! Og det er ikke pga feil prioriteringer altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig a...da har man jo råd til både det og middagsmat da... :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til legen min, hun tok en kjapp GU, og henviste meg til UL. Da koster det ingenting! Blødde ofte i første sv.skap uten at det var noe galt. I sv.skap nr. 2 hadde jeg en MA uke 13, 9+3 nå uten-bank i bordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig å blø litt. Blødde hver dag fra uke 5-9 og er nå i uke 17:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør også, er straks uke 9 og har blødd daglig i vel 2 uker + litt i uke 5. Jeg har også delvis sterke smerter, har også hatt kramper, men får dårlig oppfølging.

Har vært på ul for halvannen uken siden og må fom. da vente vel 2 uker på ny.Jeg har hatt to SA før - og fikk så en datter. I det svangerskapet hadde jeg ingen bøldninger eller smerter.

Ellers får jeg ikke blodprøver, og det er ikke mulig å få privat ul før jeg er nesten uke 12 - her er slik pågang.

Jeg vet hvordan du har det!

Hver dag er en evighet, og man veksler hele tiden mellom håp og angst. Det er nesten umulig å konsentrere seg på jobben også.

Det føles også litt tungt å se andre "lure" seg til gratis ul uten å ha noen problemer i svangerskapet.

Jeg vet ikke hvor vanlig det er med blødninger, føler ofte at jeg er nesten alene om å ha det slik.

Håper du kan få ultralyd ca. uke 12. Helst burde du vel få en i uke 10 også. Hvis alt er ok da er sjansen stor for at alt vil gå bra!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...