ronja irene Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 målte i dag. hadde litt eggehvite i urinen. noen flere? er det farlig med litt?
Boogie Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hadde jeg og for noen uker siden. Legen sa at når det bare var litt eggehvite og alt annet var normalt, betydde det ingen ting, kom trolig av bitte litt helt ufarlige bakterier. To uker etter hadde jeg ikke noe eggehvite. Hvis du har høyt blodtrykk i tillegg må det følges opp for kombinasjon eggehvite + høyt blodtrykk kan være indikasjon på begynnende svangerskapsforgiftning. Ikke bli skremt av det, hadde det vært tilfellet for deg, ville legen din sagt fra.
upsidupsi Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har også eggehvite i urinen men legen sa at det var ok siden blodtrykket var fint. Lurte litt på om det var farlig jeg også men tenker ikke så mye over det nå som jeg ser at formen er bra ellers.
Mathias`mamma Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Litt eggehvite i urinen uten andre symptomer som høyt blodtrykk kan bare skyldes utflod. Jeg har mye utflod til tider og dette slår ut på urinprøven. Ikke farlig i det hele tatt.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Hei.. Jeg har også hatt eggehvite i min urin, men det var vist bare spor av eggehvite i min.. Fikk bskjed om å levere en ny urinprøve og har ikke hørt noe mer.. Skal på kontroll der neste uke.. Tror de bare vil holde det ved øye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå