"min villemo" Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 hei, jeg koker vannet enda og vår datter er litt over 5 mnd... kommer dere til å koke vannet etter babyen er 6 mnd ???
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg koker også vannet.....min er også 5 mnd. Er det greit å bare ta vann fra springen da tro? Skal på 5 mnd kontroll den 18, kanskje jeg skal høre med helsesøstra.
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg bruker også mme. Og har altid kokt vannet. Trodde man måtte det jeg. Jeg pleier blande for ett døgn i gangen, så jeg trenger kanskje ikke koke det? Hmmm. Jeg også skal på kontrollden 18, skal jaggu spørre hs jeg også.
d",)~^~^~ Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Man skal aldri bruke varmt vann fra springen, det inneholder forskjellige metaller som det varme vannet løser opp fra rørene. Man skal heller ta kaldt vann som da varmes. Etter 6 mnd har jeg bare varmet vannet til passe temperatur før jeg har brukt det.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 hmmmmm Jeg koker fortsatt opp vann for hele dagen. (Kun 3 flasker) Gutten min er 10mnd. Syns det er lett, Bare ha vann i vannkoker og trykke på knappen.
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 nettopp slik gjør jeg også.....hipphurra for vannkoker.
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Jeg koker fortsatt vannet hans, selv om det sikkert ikke er nødvendig.. (Han er 8 mnd) Koker opp vann, og fordeler det på flasker, så har jeg til hele dagen.. går så fort og på gammel vane...
Tredjemann på vei :D Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 jeg sluttet å koke vannet da han var 5 mnd... dessuten drikker han kaldt vann fra springen som tørstedrikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå