Gå til innhold

vekt og trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye prat om vekt her på sidene nå. Jeg er ikke spesielt bekymret for vekta, men skulle gjerne ha trent som før jeg blei for stor som nå. Trente taekwondo inntil jeg var 4 mnd på vei. Her jeg bor er det dårlig med trening for gravide og det å fine inspirasjon til å trene alene og gå turer er jo vanskelig. Ingen svømmehaller her med oppe på dagtid heller. Noen som vet om man kan være med på vanlig aerobic i 7mnd? Eller kanskje det finnes gravidtrening på alle treningssenterne?

Hm...hva er det jeg egentlig spør om? Jo, vil trene men finner ikke helt ut hva! Å gå tur er jo ikke nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom akkurat hjem fra en sykkeltur nå, det var deilig! Bena litt ut til siden, men det gikk veldig greit! :o)

Har stor mage, men fikk det fint til. 30 uker i dag..

Skrevet

Prøvde også å sykle her for en mnd siden, men det presser sånn at etter 10 minutter må jeg tisse og når jeg er vant med å sykle 1 time er det slitsomt å gå av hele tiden...

Skrevet

Hei! Kan trene akkurat det du vil så lenge du klarer det.

Jeg trente mye helt fram til fødsel. Jogga ei uke før, og sykla vel dagen før fødselen om jeg ikke huska helt feil.

Eneste problemet mitt var at hver gang jeg skulle anstrenge meg så fikk jeg sånne ekle, vonde kynnere:(

Skrevet

Hm, er det bare meg som må på do med en gang jeg ser en sykkel da ;) Får klaremeg med gåing og småjogging jeg da og litt taekwondo i på stuegulvet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...