Gå til innhold

Juni: smerter,kynnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå har jeg hatt kynnere i to dager,som kommer regelmessige i en time kanskje og så kanskje går det en stund før det kommer en del tak igjen.

har vært på sykehuset i uke 28 pga sterke kynnere. hadde time på sykehuset i uke 29. alt var normalt. fikk tilbud om å sove over men jeg valgte å dra hjem. jeg blir fulgt opp ekstra pga jeg fødte for tidlig forrige gang,og pga di sterke kynnerne jeg har hatt.

 

føler meg egentlig litt overhysterisk. di må tro jeg er det på sykehuset hvis jeg ringer igjen nå.

 

er i uke 30+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at de på sykehuset er der for deg! Bare ring du - så får de heller synes at du er "hysterisk"..... Si hvordan du har det, så kan de vurdere om du bør komme opp eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym; Jeg har også utrolig mye kynnere, spesielt om jeg har kavet litt. Det som gjør at jeg ikke trenger bekymre meg over mine er at de varer max 1 min om gangen. Nå har det også noe å si om de kommer veldig regelmessig, men det har jeg ikke helt holdt styringa på - de kommer jo på løpende bånd i blant. Men det er altså varigheten på kynneren som er viktigst å følge med på. Uansett bør en ta det med ro hvis en har mye av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mye kynnere, som holder på lenge. De holder jo på en hel dag. Legen min sier at det er normalt, men jeg synes det er litt rart å ha det en hel dag. Skulle nesten tro at mensen var på vei. (bare vondere)

 

Er i uke 35 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er plaget med mye kynnere.Har vært innom sykehuset et par ganger for registrering..fikk sprøyte for å stoppe det,må si set var godt.Var helt utslitt..gikk i mange dager med kynnere konstant..på reg. var d bare 1 min mellom hver,og jeg lå der i nesten 2 timer.Har blitt "litt" bedre,men har mange kynnere hver dag.Det eneste som hjelper er å ta det med ro..Håper bebisen kommer ut snart..har 25 dager til termin idag:):)

Klæm til alle junimammaer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har det samme.... idag faktisk..

er også i uke 35, de sier at det kansje er fødselen med meg da.. så jeg sitter her med klokken og tar tide... hehe..

tror det helt sikkert er kynner...

Håper i allefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...