Gå til innhold

Noen her som har gått i familieterapi?

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har over lengre tid hatt problemer og nå har jeg mistet følelsene mine for ham. Vi ble enige om å gå i terapi for å se om det kan redde stumpene av samlivet vårt.

Vet nå ikke helt om det kan få meg til å elske han igjen da, men han var så desperat at jeg kunne ikke si nei, selv om jeg innerst inne har mest lyst til å gå.

Har noen av dere gått i terapi? Hjalp det? Trenger sårt litt råd og erfaringer her...

Fortsetter under...

Vi gikk i 3 år, men det endte med skillsmisse likevel...Vi var glade i hverandre på en måte, og lærte utrolig mye om komunikasjon i parforhold. Likevel var vi så to sterke individer at vi ikke evnet eller hadde stor nok vilje til å inngå kompromisser. Det å leve i et forhold betyr jo at man må gi avkall på visse ting, men så får man jo utrolig mye tilbake da hvis begge er innstilt på å gi og ta. Men dette var ikke vi, særlig ikke han, så vi gikk fra hverandre. Han er gift på ny og jeg har fått ny samboer og barn. Skal legges til at jeg ble skilt som 28-åring og hadde da vært gift i 8 år. Nå er jeg 39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...