Gå til innhold

smerter,kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg hatt kynnere i to dager,som kommer regelmessige i en time kanskje og så kanskje går det en stund før det kommer en del tak igjen.

har vært på sykehuset i uke 28 pga sterke kynnere. hadde time på sykehuset i uke 29. alt var normalt. fikk tilbud om å sove over men jeg valgte å dra hjem. jeg blir fulgt opp ekstra pga jeg fødte for tidlig forrige gang,og pga di sterke kynnerne jeg har hatt.

føler meg egentlig litt overhysterisk. di må tro jeg er det på sykehuset hvis jeg ringer igjen nå.

er i uke 30+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke hysterisk, de er jo der for at vi kan ringe !!

Når du har vært inne til sjekk tidligere også så tar de nok dine bekymringer på alvor !!

Skrevet

jeg føler jo ikke at jeg skal føde liksom.men kynnere skal jo ikke være vonde? og skal vel gi seg når jeg slapper av,legger meg ned. jeg gjør ingenting som stresser meg eller noe. kjennes ut som ungen presser seg nedover.

hvor mange kynnere er "normalt" på en dag? når man slapper av å tar livet med ro...

Skrevet

hvordan kjennes en kynner ut? Tror ikke jeg har hatt det enda, er i uke 32.

Satt på toget til jobb idagmårres og da fikk jeg voldsom mageknipfølelse, er det slik det kjennes ut? Skal det gjøre så vondt?

Skrevet

det skal ikke gjøre vondt tror jeg. magen strammer seg,pulsen din stiger... skal ikke gjøre vondt,er bare ubehagelig..

Skrevet

magen min strammer seg når jeg er sliten etter en arbeidsdag hvor jeg står 100% av tiden og pulsen min stiger plutselig uten grunn av og til når jeg sitter. Trodde kynnere var falske veer jeg...ikke det at jeg veit hva veer er heller da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...