Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 I helgen kom den etterlengtede tanta og jeg er så glad. Tripper inn her jeg, nå er jeg med også. Tenk å vente så lenge på noe en hater så masse. Nå er jeg bare overlykkelig. Var det slik at EL er ca 14 dager fra 1 mens? Noen som vet? Lykke til alle sammen, vi håper på positiv test snart!
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Mener å ha hørt at EL er mellom dag 12 og 16 etter første mensdag. Men jeg er også helt ny her så kanskje noen andre vet det bedre:) Lykke til med prøvinga
melkekua™ Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Mener å ha hørt det samme som @nnis82 ) Men de første syklusene kan vare litt lenge siden den må komme i gjenge igjen. Men er du heldig så vil den bli regelmessig med en gang, håper det siste for din del! Lykke til med prøvingen!
To store og en i magen Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 nå i denne pp fikk jeg el på dag 15 hurra, venter nå i spenning. lykke til
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer med tante-besøk da!!! Når i syklus EL kommer varierer litt fra person til person og fra syklus til syklus. Men EL kommer alltid ca 14 dager (+/-) før neste mens. F.eks. en av mine (lange) sykluser: EL på dag 36 og tantebesøk på dag 48, dvs EL var 12 dager FØR neste mens. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå