#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg prøvde meg på eggløsningstester denne mnd den ble litt posetiv på dag 12 og 13 men i dag når jeg er på dag 14 ble den negativ igjen.Har jeg hatt eggløsning?De to streken ble aldri like sterk.Jeg tenkte at el var rett rundt hjørnet og at den var i dag.Min syklus er som en jojo så jeg vet aldri når jeg har el.Lå på 30 dager syklus sist,men har jeg hatt eggløsning alt nå så ligger jeg på 27 dager. Er det normalt at den blir negativ igjen eller hva?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Ja d er helt normalt at den blir negativ etter el. Du hadde nok el på dag 12 og 13.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 Hjelp...hadde ingen sex på lørdag..men flaks at vi koste to ganger i går da..synes du at jeg bør ha det i dag også eller er det for seint?
Fjerdemann på vei Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Egget lever i 24 timer, så det kan holde og det kan være for sent. Men uansett skader det jo ikke å ha sex, så det er jo bare å hoppe i høyet for sikkerhets skyld. DEt ville i alle fall jeg gjort...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2006 tror meg etter det så skal jeg hoppe i høyet ja..vil få det til og klaffe denne mnd..er så lei av og prøve nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå