Gå til innhold

Er det veldig mange ikke-gravide her inne???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det stadig vekk er spørsmål om "kan jeg være gravid?" og "tror du jeg er gravid selv om jeg tester neg. før IKM?" osv.

 

Ærlig talt: Er ikke dette forumet for de nygravide? Har ikke de som prøver å bli gravid et eget forum? Bare lurer jeg (og begynner å bli litt lei...)

 

Nå får jeg sikkert pepper, så velger å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare svare for meg selv, som er prøver......

 

Ettersom de på bli gravid gjerne ikke er gravide, spør i alle fall jeg på 1.trimester når det er ting jeg lurer på ang graviditet. (Større mulighet for svar...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plager ikke meg !!!

Synes det er helt greit og dessuten så er det helt forståelig.

Av og til så gikk jeg inn her og la inn et innlegg selv da jeg var prøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det er smart av de som lurer å bruke dette forumet her. Angrer litt selv på at jeg ikke spora opp dette forumet før jeg vart gravid. Hadde mange spørsmål jeg ikke klarte å få svar på noen andre steder, f.eks. "snart gravid" slik hun over her skriver.

 

Du kan jo bare unngå å lese de innlegga da vel, det kommer jo som regel fram i overskrifta om hva det gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hovedinnlegger

 

- 1. tri er for de gravide!

- Bli gravid er for prøverne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle i 1, trimester

Om du har 2 dager til ikm og kroppen herjer med symptomer, ja da kan det jo hende at du faktisk hører til her. Hvorfor kan ikke andre få kikke inn til dere da, når de tror de er, eller faktisk er i samme bås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal vi ellers snakke om gravid-symptomer med enn dem som faktisk har dem????

Du burde kanskje kikke innom Bli Gravid og Assistert Befruktning sidene for å se hvor kjipt det er å gå og vente og vente og vente på at noe så fantastisk endelig skal skje. Det er ikke alltid så klart skille på om en er gravid eller ikke den første tiden. Er det vel??

Kan jeg få post adressen din så jeg kan sende deg en kilo pepper.... ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å diskutere ?

Er ikke det veldig smålig å furte over at noen som "ikke" hører til her kommer med noen innlegg ??

Du var vel sånn som sladra og gråt til mamma fordi noen kikka feil på deg ?? Er vel sånn enda ?

 

Hvis du har problemer så kan du heller komme deg på et annet forum - fordi her er ALLE velkomne til å legge inn et innlegg.....

Du velger bare å hoppe over innleggene !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyyyyyyyy f............ dere er hormonelle altså!!!!!!!!!!!!

 

Ærlig talt - for en gjeng med sure kjærringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg vanka på bli-gravid så var 1.tri for de HELDIGE. Smugleste her inne, men la ikke inn innlegg. Lurte jeg på noe så la jeg inn på skravlesiden eller bli gravid. Veldig mange på bli gravid som har vært gravide tidligere da!

 

:-)

 

Turde ikke legge inn innlegg her i gullklubben når jeg ikke hørte hjemme her! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Ja for de som lurer på om de er gravide, er HORMONER i hvert fall ett symptom. Slapp av, også gravide blir bitt og glefset til her inne.

 

Jeg synes alle ikke-gravide kan komme innom og lese og spørre hvis de vil, men kanskje ikke forvente noe klokere svar her enn fra andre prøvere?

 

Jeg leser i hvert fall på de forumene jeg vil, til og med 3.trimester. (!)

Har enda ikke spurt, men hvis jeg synes det er de som kan ha svar på noe jeg lurer på håper jeg det går bra å spørre dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvor hovedinnlegger vil henne i enkelte tilfeller... Om man lurer på om man kan være gravid så ta en test da...Verre enn det er det ikke. Vanskelig for folk her inne å svare på sånt uansett...

Men jeg mener likevel ikke at forumet ikke har rom for ikke-gravide. Noen ikke-gravide spør gjerne om tips og "kjerringråd" for å bli gravide...Det er en helt annen sak, og noe jeg ikke har "det spøtt" imot ;)

Nå hopper jeg for så vidt lett over "kan jeg være gravid-innlegg", og henger meg ikke videre opp i det. Så får de som vil svare...

Til dere ikke-gravide; lykke til med prøving og håper dere snart hører hjemme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Så trangsynte dere er! Må jo være lov å spørre om hjelp, så får dere som ikke gidder å hjelpe andre heller la det være.... Det er vel ikke noe problem!

 

PEPPER!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har irritert meg grønn på de som spør "er/kan eg være gravid????"

Er ikke vårs buisness å drive å spå sånt..

Hva med å spør på skravlesiden,der er det liksom litt av alt,mens her er det gravide i 1trimester som holder til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid, men jobber med min kjære for å få nr 2. Da jeg fulgte med på sidene under sist svangerskap dreide det seg kort om dette:

1. trimester -kan jeg være gravid

2. trimester - ultralyd

3. trimester - fødsel.

 

Sånn er det bare og det må vi/ dere godta. Dersom noe ikke passer er det bare å la være å lese eller kutte ut siden. Dersom noen i 2. trimester lurte på noe og spurte i 3. tri, var det ikke noe problemer, det samme når 1. tri stakk innom 2. tri. Når noen som ønsket å bli gravid og stakk innom 1. tri var det bare koselig. Det fikk liksom oss i 1. tri til å føle at vi var kommet litt lenger enn bare 1. trimester.

 

Lykke til alle sammen og jeg håper jeg snart kan bli et fullverdig medlem.

ha en fortsatt fin 17. mai (de siste 4 minuttene)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det eg også tenkte før eg endelig kom inn her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...