Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Hvorfor må enkelte mannfolk være så sære?? Idag har jeg prøvd å rydde litt ehr hjemme, og da har det jo en tendens lit å se "værre ut" før det blir bar... Når da gubben kom hjem, og jeg så førnøyd sa at jeg hadde prøvd å få litt orden her hjemme, fikk jeg svar tilbake; Du trenger ikke Hive alt utover da!!! Ikke no: Men det var jo fin... Eller no!!!
sussy Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er 8 dager på overtid. I dag vasket jeg huset og når samboeren kom hjem gikk han rett inn på badet med skoene på. Ingen hyggelige kommentarer i det hele tatt. En selvfølge at det er jeg som fortsatt står for husarbeidet
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 ja, mannfolk forstår oss ikke Prøver å få ting til å se bra ut her til 17.mai, men gubben bare jobber og ting han skal rydde bare står der til han absolutt må og jeg må da vaske under stress. Kunne ikke stått sånn om vi allerede hadde hatt en unge, men det forstår han ikke...
sussy Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Venter dere nr 1? De blir bedre med tiden, ihvertfall min. Har forandret seg mye siden vi fikk vår første. Ikke så mye som jeg kanskje hadde håpet på, men hva kan en forlange? Blir kanskje enda et hakk bedre etter at nr to har kommet Til helga har han lovet å jobbe hver dag. Han forstår ikke at jeg enten har født, nettopp kommet hjem eller fortsatt er på sykehuset, eller at jeg fortsatt går på overtid! Har ei på 3 og har ikke lyst til å være alene med begge så tidlig.
Sivalur Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 sussy: Det var en trøst å høre!! Min samboer er også håpløs. Han er helt enig med meg at det er mye koseligere å komme ned til et rent og ryddig kjøkken om morgenen, men han gidder aldri rydde ferdig om kvelden!! Jeg skal både lage middag og rydde. Hvis jeg ber han rydde vekk etter middagen, blir gryter og stekepanner ALLTID stående igjen i oppvaskkummen - hvorfor i alle dager kan han ikke bruke to min. ekstra på å vaske de og sette de vekk?? Benken og bordet blir heller aldri tørket av, det er visst for mye jobb. Fatter ikke hvordan det skal bli seende ut i huset når babyen kommer, blir vel total svinesti....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 ÅÅÅåååååå!!!! Høyres ut som min mann ja:-). høyr på denne da: Kor er sokkane mine??? Roper han litt irritert når vi skal til å gå ut.. "I skuffen i skapet ditt, rekner eg med," svarer eg..." Nei, dei som låg i stua", svarer han.... "Åja, du tenker på dei sure som du tok av deg i går.", svarer eg.... Han tok den altså:-) Typisk! Eg kan ha rydda og vaska heile huset og han ser det ikkje eller skjønner ikkje kor masse arbeid det er. Det verste er at eg får "dårlig" samvittighet fordi eg ikkje kan gjere like mykje som han av tunge tak. Off, må skjerpe meg!!Han er virkelig verdens beste kjæreste, absolutt det beste som har hendt meg, og det er bagateller det eg irriterer meg over!!! Full skjerpings til meg sjøl:-) Hormoner på tur, neiiiiiiiida:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå