Gå til innhold

Juni: Hva skal alle juni babyene hete?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår lille gutt skal hete Kristian, skulle det vise seg at ul er feil og det blir ei jente skal hun hete Therese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våres baby skal hete Michael....hvis det blir gutt(de sa det ble det på UL). Hvis det blir jente har vi ikke peiling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våre prinsesser skal hete Vilja og Oda. var på ul i dag og 4 cm åpning så nå kommer de nok i løpet av dagen eller kvelden. har fått time på tirsdag til å sette igang om de ikke vil ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fine navn her,noen litt mer populære:)det blir nok en liten nathaniel el selma her da!lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann...

 

Vi får en liten gutt som mest sannsynlig skal hete Emil Andreas... Ikke helt bestemt, men ganske sikkert... Hvis han kommer om ikke så altfor lenge (ULT 020606) skal vi døpe han dagen etter at hans oldefar Emil også ble døpt for hundre år siden.. Bare synd at 15.juli ikke er en søndag... E er også etter min avdøde far og A etter min samboers avdøde far.. Vår eldste har også E og A etter sine bestefedre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har svart tidligere...gutten vår (hvis ikke ul er feil) vil få navnet Harald...

men jeg liker veldig godt jentenavna: Hermine og Hannah Dina

men sambo får jo kula når jeg ymter frempå :o) han synes dem er så spesi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje Aleksander på oss, men vi er ikke helt sikre enda. Må vente med å ta den endelige avgjørelsen til vi ser han :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Vi vet ikke kjønnet enda, men vi klarte og bestemme oss for navn i dag. Blir det gutt skal han hete Simen Leander og blir det ei lita jente skal hun få hete Lilja Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår blir nok hetende Nikolai. Om det mot all formodning skulle være ei jente som kommer ut, blir navnet Sanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob som nicket mitt tilsier;)

 

Vi er 99.9% sikkre på at det er en gutt, men skulle det dulle opp ei jente blir det Viktoria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

vi venter en gutt som kommer med planlagt ks 12 juni.

men navnet lar vente på seg, vi klarer ikke bestemme oss i det hele tatt mellom Georg og Lasse!!

 

vi liker godt Georg og oldefar til lillegutt het det, men vi får så mange sure/dårlige reaksjoner p ådet at det nesten blir en plage!!!

 

har jo lyst å velge det vi liker, men enig med en oppfor her som sier at tenk hvis lillegutt også får den reaksjonen - vil jo ikke han skal lide for navnet heller:)

 

nei, vet jammen ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Theodor- flott navn! Babyen i magen min har

allerede en storebror med det navnet. Morsomt å se at

det som i utgangspunktet ble sett på som et småsært

navn har blitt så poppulært!

 

Lillebror eller lilllesøster i magen (vet ikke kjønnet),

har fortsatt ikke fått navn. Men jentenavn favorittene er

Hedvig, Amanda og Lovisa, eller en kombinasjon

av minst to av dem. Guttenavnene på topp er foreløpig

Sander, Sebastian, Adrian, Tobias eller en kombinasjon.

Liker Amund veldig godt også, men der henger ikke

pappan med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "mariann 80'

Jeg synes Georg er et kjempefint navn, så ikke hør på alle andre. Selv har jeg en forkjærlighet for navnet Helge og har også møtt en del motbør, men det bryr jeg meg ikke om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prinsen i magen min skal hete Joakim! Navnet datt plutselig i hodet på meg og sambo.. Og da visste vi det! Det er gutten vår det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt mye på Jakob. Men jeg liker Jesper også veldig godt.

Vi får se når han kommer ut. Har Noa fra før, så navnene må jo passe sammen også. Ikke lett dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

vi venter en gutt....har vert innom navnene. Teo, Jacob,Robin, men er no nesten sikker på at det blir...Trym....kansje med Leo som mellom navn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har fått beskjed at vi venter en jente 12.juni. Hun skal hete Hermine eller Madeleine. Har en gutt fra før som heter benjamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille prins som ventes 23 juni skal antagelig hete Jens-Emil.

Men føler jeg må få et glimt av han først, før det blir endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge UL får vi jente nr. 3, og hun skal hete Jeanette. Men man kan ikke være 100% sikker, så blir det en gutt, får han vel navnet Kevin eller Daniel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det har vært en lang prosess å finne jentenavn, men nå er vi rimelig sikkre på at vår jente skal hete Andrea. Skulle UL være feil, blir det Oskar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt frem og tilbake så har vi kommet frem til Lukas

 

Vi vet det blir en gutt, så ingen vits å tenke på jentenavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...