Gå til innhold

Juni: Hva skal alle juni babyene hete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

heisann!!

vi vet at vi skal ha en liten gutt.. og han skal hete Teodor!!! og tydeligvis er vi ikke de første her på denne siden som har tenkt til det! vi har sett at det er en gutt på mange ultralyd us. så det er ikke tvil!

he he he, fint navn gitt. Theodor er mye mer populært enn det vi trodde. Hadde bestemt oss for det navnet for flere mnd siden, og det er først nå jeg hører om alle de andre osm skal hete det. Vi trodde liksom vi var litt orginale vi. jaja, litt skuffende, men vi skal ikke skifte det nå.

Hilsen fremtidig Theodor-mamma

hei Annix79!

vi bestemte oss rett etter UL i uke 18. men trodde heller ikke det var mange som het det. men UANSETT er det et relativt sjeldent navn... vi trodde også vi var orginale:) det er et nydelig navn!!vi har kalt han det så lenge at det går ikke an å bytte nå:) har mens termin 17.juni. UL 23.juni... jordmora fortalte at her vi bor var det for noen år siden 2 babyer som ble født på mindre enn 1 uke som skulle kalles Teodor. hun har jobbet som jordmor i 20 år og har verken hørt navnet før eller siden. før vi kom da:)

Vi skal få en jente, og går å tenker på å kalle henne Oda Marie:-) Men vi har ikke helt bestemt oss enda, når folk spør om vi har bestemt oss, så sier jeg bare at vi får se hva hun sier når hun kommer ut. Oda er hokjønnsform for Otto og det het min oldefar og samboeren sin bestefar:-)

Vi har tenkt på andre navn også, men om det blir gutt så vet jeg ikke hva det blir....kanskje samboeren vår sin vilje med Henry etter en viss arsenal spiller....hehe

Annonse

vet ikke kjønnet, men Mathea eller Tuva om det er jente. Sander, Vetle eller Simon om det er gutt. Tenkte lenge på Leander, men folk reagerer slik på navnet at vi etter hvert fant ut at vi ville droppe d. ikke d at jeg bryr meg så mye om hva andre sier, men trist for baby om folk reagerer på samme måte når han vokser opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...