snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Les mer her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/5666493.html Vi bor i et møkka-land!
Spira Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 SIGNERER DEN!!!! Derfor reiser jeg fra dette møkkalandet på fredag over til Finland, for nok et fryseforsøk med egg fra en fantastisk anonym finsk kvinne!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 Åååååååå så spennende - masse lykke til! Måtte det bli full klaff og stoooooor mage denne gangen:-) Klem
proud mom Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Det er helt utrolig at norge ikke godkjenner eggdonasjon. Som det staar i artikkelen du nevner saa er jo egget like viktig som saeden....typisk ola nordmann. Det kreves jo mye mer av kvinnen som donerer egg i forhold til hva mannen maa gjore. Jeg er i usa, og vi brukte eggdonor denne gangen for aa bli gravid, vi lyktes paa foerste forsoek, og har naa 8 embryor paa frys til en eventuell neste gang. Jeg haaper virkelig at norge endrer politikken sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå