Gå til innhold

Hjelp.. Hvordan fortelle det til besteforeldrene......??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig pysete her. vet ikke hvordan eg skal få fortalt nyheten til besteforeldrene. Er bekymret for hvordan de kommer til å reagere. Har en jente på 7 år fra et tidligere forhold. Dette forholdet tok slutt for ca 1 1/2 år siden. Og rett etter det traff jeg han som jeg nå venter barn med. Mine foreldre reagerte ganske kraftig da jeg flyttet ut fra min tidligere samboer, men roet seg etter en stund. det virker som om de går bra overens med min nåværende kjæreste, men er samtidig redd for at de skal synes ting går for fort og skal stille seg negativ til svangerskap og alt.. Hvordan skal jeg si det til de på en best mulig måte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, skjønner at det er vanskelig...men det beste er vel bare å si det rett ut? Gruet meg også noe sinnsykt, pga at jeg vi har ikke vært sammen så lenge, alt har gått veldig fort osv... Men det gikk over all forventing, og alle 4 besteforeldre er veldig positive nå i hvertfall=) Håper du kommer til å bli like letta som jeg ble da jeg hadde fortalt det! Lykke til i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi fortale det til sine med at hu ga faren sin ei konjakk-flaske der det sto "til bestefar" og ei rødvinsflaske "til bestemor"

 

Sånn, hvis du ikke tørr å si det rett ut da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag/ kjøp kort fhvor du skriver til kommende bestemor og bestefar, som du gir neste gang dere er på besøk. eller en kan sende i post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...