Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 er det noen andre enn meg som ikke skjønner hvordan man skal greie å klemme ut en unge? Jeg som hyler av å være til gynekologisk undersøkelse og føler meg veldig trang der nede..? Bare lurer..
haater husarbeid Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Er nok ikke bare du som lurer på det der nei..... Men en klarer det og er faktisk laget for å føde barn!! Stol på kroppen din, du og husk at ting tar tid første gang slik at du får tøyd ut alt som er "trangt" før babyen kommer ut. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Det har jeg tenkt på og...kommer man til å måtte stønne og bære seg sånn? Tenker veldig over hvordan det må høres ut. Men jeg er vel egentlig mere bekjymret for hvordan man skal klare det etterpå. Hvordan vet man at man kan ta vare på en baby når man ikke engang har passet unger før :/
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Hehe.. Jeg vet ikke hvor mange mennesker vi er på denne kloden, men en ting er helt sikkert- de fleste av oss har kommet ut i et underliv! Det er utrolig, men sant!!! ) Etterpå klarer man seg overraskende bra. Jeg hadde nesten ikke skiftet en bleie hele mitt liv før jeg ble mamma for 3 år siden. Jeg føler meg som en flink mamma, og de gangene jeg er og har vært usikker har jeg søkt råd blant mammaer jeg kjenner:o)
August '06 Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Ja, det er helt utrolig og jeg prøver å ikke tenke alt for mye på det. Trøster meg med at mange kvinner gjør det mange ganger - frivillig!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 jeg så den dokumenteren i går på tv2.. som endte med en fødsel. tenker akkurat det samme som deg. men så prøver jeg å tenke på at vi er ganske mange mennesker som ahr kommet ut akkurat den veien.. noen milliarder for å være nøyaktig. de fleste tar ikke KS. jeg for min del har begynt å studere hodene til nyfødte jeg treffer på..hehe... men kroppen vår er jo bygd til dette her. og de fleste har jo alltid kunne stolt på kroppen sin, hvorfor skal den svikte nå??
2b&spira Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 har egentlig ikke noe her inne å gjøre fikk min lille prins for 5mnd siden. men dette med fødselen tenkte jeg mye på å stivnet ved gyn undersøkelser,prøvde å forestille meg hvordan dette ville bli. da det først satte i gang ordentlig å det var tid for å presse gikk det greit som bare det var jo litt vondt å rart men det gikk med noen små hyl trodde det skulle være verre men der tok jeg virkelig feil. når tassen var ute var alle smerter borte,syntes det var utrolig at de bare forsvant på denne måten. lykke til alle sammen,gleder meg på deres vegne vil selv ha en liten til men får vente noen år
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Hei! Jeg tenker også mye på det nå som det begynner å nærme seg. Helt uvirkelig at jeg skal gjennom en fødsel! Syns det er betryggende å tenke på at alle kvinner i verden (nesten) gjør dette, og det skjer hvert sekund overalt. De fleste føder heller ikke i så trygge omgivelser som oss her i landet! Og de gjør det igjen og igjen! Jeg blir også roligere av å tenke på at det er en smerte som ikke er farlig, man vet hva den kommer av, og den går veldig fort over! Det er ikke smerte som kommer av sykdom, man vet hva det er. Dessuten blir premien så overveldende tror jeg, at man ikke kan forestille seg det! Men det er vel helt naturlig å grue seg for det. Jeg tror forresten morsinstinktet ditt forteller deg hva du skal gjøre etterpå hånd i hånd med barnepleierne på barsel avd. Dette fikser du! EYES ON THE PRICE jenter!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå