Gå til innhold

Jenten min på 6 uker

Anbefalte innlegg

ser tilsynelatende ut til å kose seg når hun får ligge alene i sengen å se på en slags bok vi har kjøpt til henne med bilder av figurer i sort/hvitt (sånn som spedbarn visstnok skla like).. Det jeg lurer på er om man skal ta henne opp (siden hun er så liten og ligger alene) eller la henne ligge der.. som sagt, ser ut til at hun koser seg.. Men hun liker jo også å "prate" med oss når hun er i dette humøret..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5053716-jenten-min-p%C3%A5-6-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres sikkert fælt ut,men jeg har latt lille trille ligge alene og kose seg siden hun ble født.Jeg kommer bort og prater med henne eller bare prater uansett til henne.Dette har gjort at hun kan ligge alene nå (hun er 3mnd) og plundre for seg selv en god stund slik at jeg får gjort ting hjemme.Jeg prater masse til henne og koser med henne.Det er blitt forsket på at det er bra for barn å ligge alene og faktisk kjede seg litt,da lærer dem å underholde seg selv og blir mindre hyper og må ha oppmerksomhet når de blir større.

Venninna mi har holdt på sønnen sin konstant og han kan ikke være alene og leke i det hele tatt,han er vant til å få oppmerksomhet hele tia!

Så lenge hun koser seg,så kan du la henne ligge og leke med henne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...