Gå til innhold

Hei ;o) er ny her inne på bligravid - mange som er i sin første pp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan og velkommen.

Jeg er i min første pp (I forsøket på andre ungen) Skulle hatt ikm på fredag, venter enda, så håper det betyr at det har klaffet... =) Jeg har tenkt å ta en test i morgen, så håper på to flotte streker da...

Jeg har en sønn fra før, som blir 1 år om ei uke...

Hei :o) Så morro da, håper den sitter ;o) Jeg skal ønske 2 flotte streker for deg jeg! Skal krysse alt jeg har. Jeg er midt inne i 1pp jeg da.....har ikke ikm før om litt under 2 uker. Jeg har en datter på 9 måneder jeg da - mange vil vel reagere på at jeg er så snar med å prøve igjen. Jeg er en av dem som fant den store kjærligheten seint, fikk datteren min når jeg var 29. Så man kan vel si at jeg hører en klokke tikke litt.

Jeg er også inne i min første pp. Trodde jeg var gravid forrige mnd, da med et uhell. Etter det ble både jeg og samboeren litt gira dette m babyer, så vi prøver :) Er spent på om vi får det til på første forsøket. Bare 3 laaaange uker å vente!

Annonse

hei jeg sluttet på pilla nå i april.. tante r kom nå i uka som gikk.. men venta vell egentli ikke å bli gravid med en gang. men denne syklusen regner jeg med/ håper jeg d klaffer. Hvor er du i landet?alder?

Jeg er i Narvik, og er 26 år i år

Hei hei :)

Jeg er også helt ny her inne. Nettopp registrert meg faktisk.

Vi begynte å prøve for rundt 2 uker siden, og jeg har IKM om litt under 2 uker. Hadde vert så gøy om det klaffet med en gang :)

TENK POSITIVT TENK POISTIVT :-)

Annonse

Heihei

Jeg har prövd siden oktober. Ble gravid i januar, men mistet nå i april. Så nå er jeg tilbake på pröverstadiet. Håper alle her og jeg blir gravide fort:-). Det virker som det er utrolig mange som blir gravide for tiden, så da er det vel håp for oss:-)

vi begynner første pp nå veldig snart. Fikk tibake mens på lørdag etter å ha tatt ut spiralen, så da er det bare å prøve!!!

Jeg har også et barn fra før. Jenta mi er 17 mnd, så da er det på tide med en liten søster/bror. Satser på gutten neste gang, men man vet jo aldri... Hyggelig er det uansett!!

Heisann,

Første pp her også, og første gang vi prøver..spennende! :)

Akkurat sluttet på p-pillen, så det skal vel litt til for at det skal lykkes i denne pp. men der er jo lov å håpe.. ;)

Krysser fingrene for oss jeg!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...