Gå til innhold

for en dag (lang)

Anbefalte innlegg

i dag har humøret virkelig vært svingende, jeg har gråti, og ledd men mestharjeg vært bekymret.

jeg gruer meg til i morgen da jeg skal på oppføllings ul eter at jeg ble opperert i påsken og jeg vet ikkehvordan det har gått. fikk beskjed om riskene i forbindelse med at jeg var nødt til å opperere.

riskene var sa, ma, psykiske og fysiske misdannelser, på fosterert.

sansene var små men store nok til at de opplyste nøye om dette etter opperasjonen. nå har jeg gåt og holt meg i ro siden som de sa og i morgen skal jeg på oppfølling og vet at jeg gjnnom hele svangerskapet vil bli fulgt nøye opp.

men jeg er virkelig redd og har blitt så skremt at jeg vet at hvis jeg mister, skal jeg ikke prøve igjen, for dette har vært hart psykisk for meg. og jeg tror ikke jeg vil klare å gå å lure slik mer. vet ikke hvordan jeg skal full føre denne gangen.

håper at de kan berolige meg i morgen, bare jeg klarer å roe meg med det de sier for ellers klarer jeg ikke dette.

jeg har opplevd mye i mitt liv det har absolutt ikke vært lett men dette tar meg

til dere som ikke vet hva jeg ble opperert for så var det pga. store smerter i magen, som viste seg å være et fostreruten for livmoren i tillegg tildet jeg bærer. jeg hadde store blødninger og hadde de ikke opperert hadde de ikke funet det ut og jeg kunne død selv av blødningene.

jeg håper at allt er bra med nurket.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5053432-for-en-dag-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...