7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #101 Skrevet 8. juni 2006 Så bra det må være deilig å få litt mer tid sammen med poden også kan jeg tenke meg;)og for han også, ikke minst;) nå skal jeg legge meg på soffan litt;) Men jenter.. husk at det er bestillt knall vær i helgen,, så kom dere ut i sola og sug til dere vitaminene som sola gir oss gratis.. og energi, ikke minst;) Klem
04.oktober-overtid Skrevet 8. juni 2006 #102 Skrevet 8. juni 2006 Hei jenter.. Jeg holdt på i hagen idag...det var deilig i sola...har sådd endel grønnsaker i vår...noe har begynt å vise seg..annet kommer etterhvert....har nå sådd endel blomster idag da... Jeg gleder meg også til å møte dere...blir kjempekoselig:)) Vi får prate nærmere om tid og sted... Gleder meg til å møte alle kollegaer imorgen da jeg skal på sommerfest i Oslo:)) Det er på kvelden, men før det skal jeg møte en kollega på formiddagen-som har fri imorgen, og jobber i Oslo...like gammel som meg og kjempeålright jente...og ikke minst gravid hehehe...hun har termin lille juleaften...så jeg gleder meg til å møte henne...går nok en del timer med henne før vi sammen drar til sommerfesten da...så gjett om jeg gleder meg til å være litt sosial igjen imorgen hehehe:)) Hva slags planer har dere for helgen?? Masse klemmer fra meg:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #103 Skrevet 9. juni 2006 Hallo og god morgen;) Ja,å være sosial er viktig .. særlig nå.. hvis ikke blir man jo gal.. he he..Jeg får jo vært litt sosial da jeg drar bort og trener jeg da.. drar bort der hver dag etter at jeg har kjørt min kjære på jobb, så sykler jeg litt, eller mye .. alt etter som jeg orker.. og der er det jo alltids folk.. Jeg tror det er viktig ja,, Har planta en del ut vi og faktisk..Rabarbra, en del urter. Tomat planter(elsker tomater), sukker erter, blomkarse og to nye rose busker.. og en peon ( nydelig bloms) Det er hyggelig at det er litt pent i hagen .. så kan jeg gå og sulle og vanne litt innimellom;) Også blir det litt koseligere å slappe av i hagen da.. vi bor rett ved en vei, men med stor hekk hedligvis,,, I morgen kommer lillebror fra Oslo;) Gleder meg .. han studerer arkitektur og har bare ett halvt år igjen .. veldig flink;)Han har ikke hatt så mye tid dette semesteret så han har ikke sett meg etter at jeg ble gravid.. så han gleder seg nok til å se magen til den han skal bli onkel til.. he he Sånn ellers skal jeg slikke sol, lese bok og slappe av hadde jeg tenkt;) Klem kklem;)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #104 Skrevet 9. juni 2006 Hei jenter ! Nå er det helg !! Glad for det, greit med en "myk start " i denne sykemeldingsperioden, litt greit når andre også har fri. VI har ingen planer i helgen, tenke å grille fisk i dag, været er jo så pent (",) Ellers ligger svigerfar på sykehuset nyoperert,så vi skal besøke han også..MAnnen min som jobber i samme firma som meg har veldig mye å gjøre på jobben nå, så det blir mye helge og kveldsjobb.. Enda deilgere å ha fri, når jeg vet jeg ville holdt på på samme måte hehe.. Jeg skal til øyespesialist i dag, har fått en kul på øyet som hverken optiker eller legen min hadde sett maken til..hehe oprikeren min ba om en tilbakemelding i henvisningen, han synes dette er veldig interessant og vil lære hva det er...Kan ikke si at jeg synes det er like spennende nei..Men vi får se... Ellers ble det ingen trening på meg i dag, må ta det i morgen !! Ha det fint så lenge vi snakkes, klem klem
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #105 Skrevet 9. juni 2006 unskyld meg , men jeg måtte smile avd et øye innlegget og at han ville lære og sånn.. det er jo ikke alltid like gøy å være forsøkskanin.. jeg skal spise reker og loff i dag,,, med masse sitron og majones.. og et par munkholm sommerøl.. de er ganske gode faktisk;) Klem klem , lykke til hos øye spesialisten;)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #106 Skrevet 9. juni 2006 Hei igjen(", Ja litt snålt enig i det,men nå var det heldigvis ikke noe alvorlig, fikk dråper mot infeksjon.. Ligger her og "ruller" på sofaen, har grillet laks, scampi og masse grønnsaker, det smakte !! Frukt og sjokkis til dessert, er bare såååå mett!! I morgen skal jeg og en veninne gå en lang tur, så til en strand som ligger like ved her..Gleder meg, det er jo så fint vær :-) klem så lenge
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #107 Skrevet 9. juni 2006 Grubler forresten sånn på navn..vi har sikkert vært innom halvparten av alle jentenavn.. Orker dere å si deres ærlige mening om de vi vurderer, heldig dere som har bestemt navn, har dere 08.oktober ?? Vi vurdere: Mille, kanskje med mellomnavn, dette er det mest mannen som vil ha! Aurora Julie/a Henriette Maiken Linnea Bertine (mamma sitt mellomnavn) Linn mitt valg..ikke mannen, men vet jeg klarer å overtale uansett hehe.. Tiril :-) Selma Andrea Camilla Oi lista blir bare lengere og lengere, det skulle vært motsatt !!
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #108 Skrevet 9. juni 2006 Glemte Aleksandra hihi det er ikke fam.enig i , men jeg liker navnet.. Hva synes dere, artig med litt synspunkter...tusen takk...OG bare vær veldig ærlige!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #109 Skrevet 10. juni 2006 Aleksandra er kjempe fint synes jeg Og JUlia da.. får jeg datter noen gang blir det Julia her antagelig;)Maiken også likte jeg .. Maria;) Fine utgangs punkt;) KLem ,)
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #110 Skrevet 12. juni 2006 Dytter litt ..Holder på å omkomme i sommervarmen..:-) Hvor er forresten 08.oktober??? Haaaloooo!!!!Er du der ?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #111 Skrevet 12. juni 2006 ja, det er SOMMMEER nå.. jeg er soloman, så jeg stortrives nå om dagen;) Min kjære spurte lønnings dama på jobben sin og hun sa jeg vil få !100% så lenge jeg er sykemeldt-puh-- det var godt å få det bekrefta.. da får vi se om det blir noe utsliting.. he he .. isijasen har ikke vært kul med meg i dag,.. har begynt på andre siden også nå.. så da blir det vle likevekt-he he Håper det stagnerer der nå.. hørte noen snakka om at hvis man er skikkelig dårlig blir det keisersnitt.. uææ-det vil ikke jeg .. her skal'n presses ut på orntli måte ja.. desto større grunn til å ta det kuli;) Jeg lurer og på hvor det ble av 8 oktober .. hm.. hun kommer vel;) Ha en fin kveld
04.oktober-overtid Skrevet 14. juni 2006 #112 Skrevet 14. juni 2006 Hei jenter... har mye å ta igjen fra de siste 5-6 dagene hehehe:) Først; grunnen til at jeg har vært borte fra BIM er at jeg slet veldig mye med bekkensmerter:(((( Logget meg på så vidt her en dag, men kom ikke lenger enn å bare logge meg på...kan si det sånn at det hadde "låst seg" føltes det som en del ganger ..... fikk ikke kommet meg opp av sofaen/senga når jeg skulle opp, ikke bevege meg fra den ene til den andre siden da jeg lå på senga o.l. Har vært helt jævlig...sorry ordbruken as...sliter sånn...men har jo fortalt det minst 100 ganger før.... Ja ja, ellers så var jeg jo ut på fredag...var med hu kollegaen/venninna på dagen...det var kjempefiiiint vær...varmt...vi gikk til Aker Brygge og koste oss der...spiste på Friday's...kjempegod mat...og sååå mange som var på Aker Brygge den dagen....helt grusomt...hahaha:) Så dro vi på sommerfesten, der det ble grillet en lam..det var kjempehyggelig der ) Storkoste meg den dagen:)) Ang. navn oktobermamma; jeg liker Mille, Aurora, Maiken, Bertine og Selma veldig godt:) Julie/a, Linnea og Aleksandra er også kjempefine, men de 5 første jeg skrev, mener jeg, er sjeldne enn de siste...derfor hadde jeg kanskje valgt en av de første:)) Så bra 7.oktober at du får 100% når du er sykmeldt, jeg forstod vel riktig?? Men er det regnet ut et gjennomsnitt av de siste månedene`? Siden du jobber på provisjon?? Ellers så føler jeg meg stekt i varmen hehehe...har vært en del inne...like varmt inne som ute as!! Har spist masssssssssssssse vannmelon de siste dagene...hehehe... Dere, vi møtes vel onsdag om en uke?? Hmmm...gleder meg:)) Hva annet har dere drevet med den siste tiden?? Klemz...
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #113 Skrevet 14. juni 2006 Hei hei ! Der var du jo, flott det, vi begynte neste å bli litt bekymret her..hehe. rart med det.. Kjedelig at du har mye smerter ! Det må være j... vondt og kjedelig når du nesten ikke kan bevege deg...Håper det blir bedre snart !! Jeg er jo sykemeldt, men dagene går fort alikevel. I dag hadde jeg to veninner på besøk, i morgen er nok en lunsavtale, så det er egentlig bare fine dager. Deilig at det ikke er så alfor varmt heller, slitsomt når det er for varmt ute synes jeg. Takk for navnetips! Utrolig vanskelig og bestemme seg.. Tenker at vi ikke har navnet klart før etter at babyen er født jeg, kanskje ikke før vi står foran presten og han sier "hva skal barnet hete" Elle melle hehe..ikke lett nei, er så mange pene navn og velge i.. Har dere bestemt dere ? 07.oktober har, det vet jeg jo, veldig pent navn forresten..maskulint,det liker jeg..:-) Er det gutt så er det gutt liksom.. Da får jeg ordne litt her i heimen, før sola kommer på terrassen, tenker det blir en stund der i ettermiddag.. JA håper vi ennå har en avtale neste uke :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #114 Skrevet 14. juni 2006 Så bra at du er tilbake.. uff ikke godt å ha så vondt.. håper jeg slipper å bli så ille altså.. håper jeg rakk å sykemelde meg i tide..Bekkenet mitt er ca ok så lenge jeg er hjemme og slapper av ög går SAAAkte .. men tror ikke jeg skal på jobb alikevell.. da kommer det vel for fullt med en gang.. ikke verdt risken ;( Jeg nyter sola jeg .. og stapper i meg frukt og grønnt hele dagen .. vannmelon og nektariner, fersken og grønne epler er favoritter ungen er helt vannvittig aktiv om dagen .. og sparker høyere opp enn før-kult:) Nå er det middag snart .. smørdampet steinbit med masse grønnsaker ..og vårløk.. Ja, klart vis ees på onsdag;) Gleder meg Klem
04.oktober-overtid Skrevet 16. juni 2006 #115 Skrevet 16. juni 2006 Hei jenter alt bra med dere??? Jeg var bedt hos ei venninne i Oslo igår..var dere hele dagen..det var kjempekoselig... ellers har det vært veldig varmt her, samme hos dere?? Egentlig deilig med sola:-)) Hva annet er nytt?? Skal i bursdagsselskap til sønnen til ei venninne imorgen...i Oslo..han blir 3 år..gleder meg da jeg vil treffe mange andre venner også.. Ha en fin helg.. Klemmer,
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #116 Skrevet 17. juni 2006 Hei 08-oktober ! Vi har laget ny tråd..Se "07.oktober,08.okotber osv.." Håper alt er bra med deg idag (",) Vi skal på tur nå,snakkes mer senere ! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå