Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Har ganske vondt i bekkenet, som nedpress når jeg går og står. Men når jeg ligger, merker jeg ingenting. Er dette naturlig? Jeg har gått over termin, og disse smertene startet for noen dager siden. Kan det være modning eller noe annet? Merkelig at smertene forsvinner når jeg er i ro. Andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hei! Dytter denne litt, jeg! Jeg Kan dessverre ikke svare deg, men lurer på akkurat det samme. Jeg har hatt dette noen uker og har enda 3 uker igjen til termin. Jeg er andregangs, men kan ikke huske at jeg hadde så vondt sist. Det føles ofte som om barnet rett og slett detter ut!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 jeg vet ikke, men det høres jo ut som det kan være det siden du er over termin også. det presser jo bare mer på etterhvert, og det er derfor mange blir rådet til å gå en tur og holde seg i bevegelse i stedenfor å legge seg ned. vi får håpe det er et godt tegn da, og at det snart er fødsel : ))
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har vært mye i bevegelse i dag, gått turer og gjort husarbeid. Håper at noe er på gang... Er jo litt utålmodig. Rier har jeg ikke. Har ikke hatt kynnere i svangerskapet, så jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter... Men har jo skjønt at man ikke er i tvil når riene kommer, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå