Gå til innhold

Noen med erfaring fra temp.måling?

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Jeg hører hjemme på prøver over 35, men snik-kikker inn her av og til. Nå lurer jeg...Har målt temp. flittig denne pp'en. Det har jeg ikke gjort før, følger nøye med. Jeg vet at man bør ha et sammenligningsgrunnlag for å kunne tyde noe særlig ut av det, men jeg lurer jo veldig da..Jeg har lest meg litt opp på www.pernille.info... Er det noen her som har erfaring med dette? Temp. har steget i tre ulike faser og blir høyere for hver fase (36.30, 50 og de tre siste dagene helt oppe 70-90), det blir spennende å se om det varer helt til IKM. Noen meddelsomme? ü

snartspire???

Fortsetter under...

Jeg har også tre faser i tempkurvrven. Pernille sier jo at det kan tyde på et egg som fester seg. Jeg er litt usikker på det. Jeg ble ikke gravid de månedene jeg tempet. Men så hadde jeg noe lavt progesteron, og ble ikke gravid før jeg sluttet å tenke på det, og hadde begynt med progesteron krem. Lykke til!

Jeg holdt på med det der i tre måneder og bare noterte ned hver morgen. Ga meg ikke så mye å se på tallene men når jeg plutselig la dem inn i Excel og laget en kurve, DA plutselig så jeg mønsteret!

I retrospekt så syns jeg nå egentlig det var enklere å kjøpe en pakke eggløsningstester på apoteket hver måned, i hvertfall hvis du skal jobbe hardt og fokusert med saken... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...