Gå til innhold

da er jeg tilbake etter nok en natt på føden..

Anbefalte innlegg

Er så lei nå.. Andre gang på kort tid jeg blir innlagt pga magekramper.. Ikke finner de ut av det heller!!! :-(

Har høye leververdier så det kan være svangerskapsforgiftning.. Blæh!!

Lei av å ha vondt til ingen nytte, liksom!!! :-)

Kontroll igjen imorgen.. De sa til meg at de tviiiiiilte på at det ble juli før jeg fikk jenta mi!! Fra 3-5 uker, sa de!! det er jo ikke lenge til i det heeele tatt!!! Men skummelt!!!!!

Måtte bare blåse litt...

Fortsetter under...

Oi, det hørtes ikke bra ut. Krysser fingrene for at det ikke er noe gat. Ser vi har termin samme dag:-) Jeg skal til samtale på sykehuset neste uke, og da blir et av temaene vurdering av igangsetting før termin pga ubeskrivelige smerter i ryggen. (skyldes trolig at hun ligger å klemmer på noe med nyrene/urinveiene, for jeg hadde det samme sist, og da skulle de egentlig sette meg i gang, men fødselen startet av seg selv tre uker før termin) Men håper uansett å kunne gå til uke 37 i hvertfall, og helst litt lengre:-) Men det blir uansett spennende å høre hva de kommer fram til. Du må ha masse lykke til da:-) Hvor skal du føde forresten?

Tusen takk for lykkeønskninger. Gjorde godt- er litt matt og sliten idag..:-)

Jeg håpte også på å få gå lengst mulig men har mer eller mindre gitt opp det nå..

Hørtes ikke godt ut med de smertene i ryggen, altså!!! Håper de tar deg på alvor og setter seg i gang før tiden..Masse lykke til!!!

Jeg skal forresten føde i Haugesund..Enn du???

Jeg skal føde på st olav i trondheim, og har god erfaring med de fra sist. Regner med at alt går som det skal, men det skal bli godt å få snakket ordentlig med de på forhånd, slik at vi vet hvor vi har hverandre:-) Du må holde oss oppdatert da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...