Gå til innhold

Oppdatering på min blødende morkake

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul i dag og det var stooor forskjell på i dag og for 6 dager siden! De to blødningene var nesten borte, så legen regner med at den blir helt hel igjen! Hurra! - og så er det å krysse fingrene for at morkaken flytter seg oppover slik at jeg slipper keisersnitt.

Legen brukte både innvendig og utvendig ul. Han undersøkte morkaken med innvendig ul først, uten å vise meg... så fant han fram den utvendige, slik at jeg kunne hilse på spiren. Med den utvendige ul'en var det mye vanskeligere å se babyen. - og jeg bemerket selvsagt dette.. og sa at jeg så den mye mer tydelig med innvendig sist tirsdag. "Men" sa legen. "nå er den blitt for stor til at vi får hele babyen inn på et bilde, så derfor ville jeg vise deg med denne." Han målte ikke størrelsen på babyen, siden det var morkaken han liksom skulle styre med...men tenk da! De vokser jo superfort!!

Neste kontroll er ul om to uker. (ul er GØY! *fnis*)

Takk til alle som krysset fingrer og tær for oss!! Det ser ut som det virket! :-)

Lykkelig hilsen

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig å høre:-) Ønsker deg lykke til og håper du får gledet deg mer enn å bekymre deg fremover. Er ikke moro når man er usikker på om det går bra eller ei. Fortsetter med å krysse fingre og tær. Går nok bra skal du se:-))

Så godt å høre at det går bedre med deg!! Ble litt trist da jeg leste om hva som hendte deg i forrige uke, da det samtidig var noen andre som hadde mistet. Men da er det jo noen lyspunkter også!! : )

Ser at vi har termin samme dato foreløpig, 1.desember, så tanken om at det kunne vært en selv er jo ikke langt unna!!

Kjempelykke til!!!

Skal selv på ultralyd neste tirsdag og grugleder meg litt til det! Har jo ikke hatt noen komplikasjoner men lurer jo liksom på om det egentlig er noe der eller ikke, på tross av kvalme og tretthet.

Ønsker deg alt godt videre!!

Takk alle sammen!!

Det er en utrolig deilig følelse...

Nå leker vi med tanken om å dra til Paris på 17.mai likevel.... legen mente sist tirsdag at vi burde avlyse.. i dag ville han ikke ha en mening om saken.. Han er bekymret for at det kan bli for mye gåing, og det kan det jo lett bli.. Selv om jeg har tenkt å sitte på cafe og dingle med beina også da! :-)

Hva hadde dere gjort...? Reist? Blitt hjemme?

Hei

Korr bra at det hadde ordna sæ!!!!

Kjempetopp...

Æ ville ikkje ha dradd tell Paris....Førr vesst du plutseli bynne å blør igjenn når du e der nede, trur æ du kommer tell å bli "sint" på dæ sjøl førr at du dro....

Men det der må du kjenne på og bestemme helt sjøl.....

stor klem

Ja... det er jo slik jeg tenker da... og som noen har sagt til meg: Paris forsvinner ikke! Er jo ikke verdt det hvis jeg mister spiren.... Men jeg er jammen ikke sikker likevel.. Det _går_ ann å ta det supermedro... og det er kun to dager det er snakk om..

Vi må bestemme oss i dag, for flyet går i morgen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...