Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Har en mega fin lege... Var på første kontroll i dag og han vil ha ekstra oppfølging pga at det er prøverør og at jeg er litt gammel... ) 36... Føler meg ganske lett til sins i dag... Lettet over å bli tatt godt vare på... ) Neste gang er det kontroll hos jordmor... ) Håper hu er like blid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Så deilig da En god start på svangerskapsomsorgen. Har ikke bestilt time enda jeg, tenkte å gjøre det i morgen. Er bare i 9. uke, men kan jo være litt ventetid. Når (antall uker) skal du til jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg er etter bim 10+5 i dag... Å legen ville ha meg til jordmor i uke 12... Så tilbake hos han i uke 14... Blir jammen mange turer det... ) Men ikke sikkert det blir så mye hele veien da.. Men han ville at jeg skulle ha noen ekstra ul timer også... ) Ble ikke lei meg for det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Hehe, nei - ultralyd er liksom ikke det man blånekter for Godt å få en god start, med mye oppfølging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja godt med ekstra oppfølging helt klart... Å er jo altid artig å smug titte litt på den lille da... Var på ul den 8 mai også... Så ett lite mumi troll og ett lite hjerte slå... ) Er jo bare så koselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 15. mai 2006 #6 Del Skrevet 15. mai 2006 Vi har samme termin ) Så bra at legen din bryr seg og vil følge deg opp og se til at ting går bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå