#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 den er ca 4-7dager tror jeg etter eggløsninga.
Enitsirk79 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Ja jeg tror også det er på det tidspunktet. Det kan sikkert variere litt fra kvinne til kvinne. Noen egg er kanskje treigere enn andre!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Nei det tror jeg ikke kun noen få.
midlin Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 det er ikke alle som får festeblødning..det er ikke så vanlig..
milva76 Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 har hørt at det bare er 1% som har festeblødning. tror ikke man skal vente på den!
melkekua™ Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Fant dette i et innlegg lenger nede: Hentet fra femina.no "Etter omkring tre dagers ferd gjennom egglederen når den lille klumpen - ”morula” på fagspråket, som betyr multebær - livmoren. Fjerde og femte dag etter befruktningen begynner utviklingen av det som senere blir morkaken - bindeleddet mellom mor og foster. På sjette og syvende dag fester det vi nå kaller blastocysten, det blivende embryoet , seg til livmorveggen." Konklusjon: De få som opplever festeblødning vil ha dette 6 - 7 dager etter EL.
applsn Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 jeg er nå i uke 28..har ikke så mye hær inne å gjøre egentli, men jeg bruker å titte innom i ny og ned.. jeg må bare si at jeg hadde ikke festeblødninger, det er ikke alle som har det.. lykke til vidre med prøvinga, håper det klaffer snart for dere )
minni;o) Skrevet 17. mai 2006 #11 Skrevet 17. mai 2006 Vi prøver å bli gravid med nr.2 og her om dagen begynte jeg å blø etter samleie. Og det var ei stund etter forventet eggløsning? Sikkert ikke,men bruker ikke å blø til vanlig. Skal ikke ha mensen før den 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå