Gå til innhold

Kan det ha gått galt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er helt ny her - og det kan jo hende det blir kortvarig, hvertfall for denne gangen. Testet positivt 12.mai - omtrent samme dag som forventet mens. Og i dag fikk jeg en liten blødning - rødt blod for noen timer siden - og så litt brunt blod nå nettopp. Testet meg for en time siden og da var streken mye svakere enn når jeg testet på fredag. Vet at jeg klamrer meg til ett ørlite håp nå... men i dag testet jeg to timer etter jeg hadde tisset sist - på fredag testet jeg om morgenen. Kan det fortsatt hende at jeg er gravid? Takknemlig for svar... Skal teste igjen i morgen tidlig - og da får jeg jo vite sikkert, men det er jo lenge til i morgen :)

Sofiemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia..

små blødninger er vanlig tidlig i svangerskapet, og trenger ikke bety at du har en sa..

og en gravi test vil være posetiv også etter en stund, selv om du har mistet, så det er ikke noen god måte å teste dette på. testen måler hormonene i kroppen din, og de vil være der en stund selv om du har hatt en sa.. er du bekymret, så dra en tur på legevakta..

selv har jeg hatt blødninger, den siste varte omtrent en uke, og det kom litt blod hver dag, men er her fortsatt:) og fikk nettopp høre et sterkt bankende hjerte der inne:)

håper det går bra med deg også, og at det ikke er en sa..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...