Gå til innhold

Til Tryne_GRAVID


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg=)

Hvordan er det med deg? Jeg kommer inne hit med noen dagers mellomrom for å se om du har lagt ut oppdatering. Jeg tenker på deg og håper og tror at alt står bra til med deg og den lille!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Kom akoratt inn nå. Er berre en snar tur inn pga eksamen. Jeg fikk desverre en veldig stor blødning igjen i går, den var heldigvis ikke rød på farge, veldig mørkebrun som tidligere. I dag har jeg berre brunlig utflod, så det er bedre i dag. men jeg kjenner at jeg er sjikkelig nervøs. Det er ikke noe gøy å gå rundt å lure på om dette kommer til å gå bra eller ikke.

 

Jeg håper at alt er bra, men jeg vet ikke. jeg er foresten 7+0 i måren. Så viss spiren kinne berre overlevd ca 7 mnd til i magen min så hadde jeg vert glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så synd at du ikke får ha et koselig og bekymringsløst svangerskap. Håper blødningene stopper nå.

 

Skal du snart til ul igjen? Håper du får regelmessig oppfølging hos gynekologen, sånn at du slipper å være så bekymret så lenge.

 

Jeg ønsker deg lykke til. Dette går helt sikkert bra kjære deg!

 

Lykke til med eksamen også. Jeg er også midt i eksamensmaset. Skal ha den siste neste tirsdag.

 

Vi snakkes en annen dag.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Ul 31.mai, så da får jeg håpe jeg ser en frisk og fin spire. Viss dette svangerskapet går bra så kommer jeg til å være evig takknemlig. Da skal jeg være glad for at jeg vertfall fikk ett barn siden det ikke er sikkert dette skjer flere ganger.

 

Du får ha lykke til med eksamen du også, gler meg utrolig til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...