Gå til innhold

Juni: Har dere hørt at vi bør bruke "panty" etter fødselsen?

Anbefalte innlegg

Snakket med noen venninner som har barn som anbefalte at man skal bruke panty etter fødselen for å få magen og livmoren til å trekke seg sammen fortere. Har dere hørt om det? I såfall, hva slags panty er det snakk om? Var litt bekymret for de nettingtrusene alle snakker om, men så blir det snakk om pantyer, da blir jeg enda mer bekymret! Høres ikke særlig lekkert ut! Men hvis det duger, så kjøper jeg en, jeg!

Også har jeg hørt at vi bør spise bringebærkapsler. Er det for at livmoren skal trekke seg raskere sammen? Er det farlig å ta for mange? Jeg tar 3 morgen og 3 om kvelden. En av venninnene mine sa at hun tok 12 stk om dagen!

Hører gjerne om andres erfaringer!

Fortsetter under...

Du skal ta to-tre kapsler to ganger daglig, tror ikke man bør ta flere...

De styrker og modner livmora og hjelper den til og trekke seg fortere sammen etter fødsel.

På sparkjøp har de billige hold in truser til 39 kroner stk. Har kjøpt jeg ja! Kan jo evt ha annen truse under, så slipper man kjøpe så mange.

Ja, sånne hold-in truser er veldig effektive, og husk å sove på magen:-) Ikke lekkert nei, men veldig smart:-) Har ikke hørt om bringebærkapslene, aldri tatt dem selv og ingen planer om å ta dem denne gangen heller... Du skal IKKE ta for mange uansett, det står på pakken hvor mange som er anbefalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...