Gå til innhold

er visst på vei tilbake hit jeg ogå :(

Anbefalte innlegg

Litt rosa utflod i går, så etter noen timer kom smerter i mage og korsrygg.

litttegranne farget utflod i dag, fremdeles ganske vondt.

Var hos gyn, og han sa bere Hmmmm!!

Det er ett av to ting hos meg. Enten har jeg det som kalles en ¨non embryoal pregnancy¨ (dvs ved første egg deling, vil den delen som skal bli til foster gå til grunne med en gang, mens den som skal bli til fostersekk og morkake vokser som normalt, dette kan pågå så lenge som til uke 14) eller så er fosteret yngre enn antatt og dermed så lite at det ikke kan synes på UL. Site mulighet hadde han sett flere ganger, så det kunne være håp...... Tviler nå på det jeg da, for jeg vet når jeg hadde EL. Skal tilbake om 10 dager og se hva naturen har gjort. for J..... og måtte gå å vente på at noe skal skje den ene eller den andre veien. Håper selvfølgelig på siste muligheten, men da hadde jeg ikke hatt vondt ........ Pyton å måtte gå å vente på at ting skal rette seg selv før vi kan gå i gang i gjen. Snakk om å komme laaaaangt bak i køen!?

Dritt altså!!!!

Fortsetter under...

Det var 2 dårlige nyheter her idag! Skal tydeligvis ikke være lett nei.

Får håpe så inderlig at fosteret ikke synes bare, men som du sier så burde du jo ikke hatt vondt....

Uff, trollet jeg føler med deg! Må bare krysse aller armer og bein og håpe det ordner seg!

Klem fra

Takk skal du ha, men jeg må nok bare belage meg på å danne baktroppen i køen jeg !!!!

Kunne det bare komme i gang å blø eller noe, hater å sitte å vente på det uungåelige.

tilstanden er lotto gevinst, 1 av 2000 tilfeller liksom......

Neiiiii!! Hva er dette her for noe??? Er det noen som er ute etter oss eller??!! En kan jo virkelig begynne å lure...

Håper det går bra med deg trollet, og at du ikke ramler i grøfta..

Håper selvfølgelig også at du ikke mister, men at det er en logisk forklaring på dette.

Stor trøsteklem fra meg..

NÆMMEN I ALLE DAGER!!!! HVA ER D SOM SKJER?? tror jammen noen har lyst et eller annet over disse flotte damene her inne. .

HUFF,sørgelig er d uansett. .håper bare at du klarer å holde på spiren og at alt ordner seg for deg. .

men d må sikkert være helt jævlig å gå sånn å vente. .

stooor klem fra

Annonse

Å så trist trollet. Skjønner du synes det er lenge å vente i 10 dager for ny ul. Det er visst ikke meningen at det skal være så lett dette her. En liten "trøst" er at svømmerne til mannen din har funnet fram til egget. Det er mer enn vi andre her inne kan si. Vi skjønner fortsatt ikke hvor de svømmerne har forvillet seg. Selv om du er lei deg nå kommer det dager etter dette. Vi vil gjerne være her for deg når du trenger noen å snakke med.

Trøsteklem fra

Takk alle sammen!!

bavarer motet jeg, var svært forberedt denne gangen, så når jeg kom til gyn i går så vare det for å bli fortalt at det hadde gått galt.

Satser på at kroppen ornder fort opp, og at jeg slipper utskraping.

Hadde sinnykt vondt i mage og rygg i går, og dro ut for å tenke på noe annet. Dro på fisketur sammen med en kompis, og du verden som fisken bet i går, tror aldri jeg har fått så mange fisk!! Jeg fikk 17 lyr på land og kastet uti nesten like mange! Gøy gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...