Gå til innhold

April: Mai- mamsen*


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Hehe, tenk deg hvordan livet kan forandres! For ikke lenge siden var det liksom ingen bekymringer, en fest eller to i helgen, dansketurer, en svipptur på kino el ut å spise osv osv..Største bekymringa var liksom at man kanskje hadde brukt litt mye penger på gøy og måtte spise kneipbrød de siste dagene før ny lønn. Og nå skal man liksom se på seg selv der nede med speil for å se hvor "merka" man har blitt, og neste helaften ute blir vel kanskje på slutten av sommeren om Martin blir flink til å ta flaske;))

 

Men det føles veldig riktig også, det "nye livet" om man kan kalle det noe sånt. Og neste gang tar vi keisersnitt veit du;)) (om det er så mye bedre da..)

 

Har det kommet en ny svenske til verden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er helt rart at livet kan forandre seg så mye på bare noen timer...men man kan jo ikke ha det bedere enn nå da:))

 

Får håpe de tar flaske disse gutta våre ja, for man trenger nok litt tid for seg selv også uten barn:)

Tar han smokken lettere nå?? Kasper har ikke ville ha smokk de siste dagene plutselig...

 

Ja jeg ble tant til en gutt i går kveld kl 22.10.rart at det bare er 1 mnd og 1 dag siden det var meg:))

 

Nå har vi ny bil også og det er jo bare så morro og kjøre en så strøken bil:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag 22 juni, og jeg drømmer om fint vær m reker og hvitvin på terassen, så vi satser på at han tar flaske til det;))

 

Jeg kjøpte sånne smokker med bøyd tut, han er flinkere m de men han mister den fort om han ligger alene, er nødt til å ha litt holdehjelp enda. Og noen ganger blir han mest irritert virker det som, spytter ut og blir tomat i ansiktet;)

 

Gratulerer med nevøen da! Blir det sverigetur i pinsa på dere nå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Sverige om 1 mnd på ferie, så venter til da..det er nesten 60 mil en vei og det blir litt langt for Kasper...og 1 mnd går jo fort:))

 

Får håpe han tar flaske til da, men det gjør han sikkert:))

 

Hva skal dere i sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa har hytte på Hvaler, så vi kommer sikkert til å være en del der. Ellers har vi ikke noe store planer, får se hvordan ting blir rett og slett. Vi skal ihvertfall slappe av og kose oss sammen alle tre;)) Ove har ikke ferie før i slutten av juli, så før det blir det vel mest helgeturer osv.

 

Skal dere være lenge i Sverige, eller har dere andre planer også?

Enig med deg om at det er lurt å vente litt med å kjøre så langt, og tenk, det har jo allerede gått en mnd siden gutta våre ble født så tiden går kjempefort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går kjempe fort:)

 

Vi skal til et sted som heter Græsø, det er svensk skjærgård..kjempe korselig der..så skal vi til hjemmstedet til jimmy en tur...Snakket om og dra til Tr.heim og besøke ei vennine men vi får se...

 

Vi skal ha dåp i sverige 12 Aug også, så vil ikke kjøre så mye langt med Kasper.

Når skal dere ha dåp??

 

Idag skal vi til Trysil på konf til min kusine...har hele slekta der oppe,og de er jo så kasper syke.hehe:))

 

Kanskje vi skal møtes en dag og gå en tur eller cafe??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er litt usikre på når vi skal ha dåp, men tror kanskje det blir 20 aug.

Blir borte hele helga nå dre da? Jaja, da får du ikke holdt Kasper mye selv før dere kommer hjem igjen,hehe..

 

I dag har Martin og jeg gått tur til trelasten her ute og kjøpt olje til terassemøblene. Vi fikk de av mormor og morfar for et par år siden, og da så de ikke brukt ut veit du. Mormor hadde alltid duk på bordet, og det flytta alt under tak osv osv når det regna. Her står det ute, det er jo til for å brukes! Men nå trenger det en overhaling så jeg tenkte jeg skulle få gjort det i pinsa. Og så gikk vi innom gatekjøkkenet og kjøpte en milkshake, det er jo fredag;))

 

Deilig med langhelg!

 

Hadde vært gøy å møtes ja, det skulle ikke være så vanskelig å få til det! Neste uke er jeg litt opptatt, barselgruppegreier og 50årsjubileum på jobben, og 50årslag til svigermor osv osv. Men uka etter der? Vi kan jo bare finne en dag og komme nærmere tilbake til når vi møtes, men da er dagen spikra i alle fall? Jeg veit at mandagen er den 12 den uka, hva med tirsdag 13? Onsdagen skal Martin på 6ukerskontroll og torsdagen skal jeg,,grøss og gru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir vi borte hele helgen...drar vel onsd eller torsd siden det er så langt..

 

Nå er vi endelig hjemme fra trysil...mye oppmerksomhet der ja:)

 

Tirsdag 13 passer veldig bra for meg...skal vi si da? Hvor og når passer det for deg da?

Kasper skal på 6 ukerskontroll samme dag som martin..blir litt spennede det da:)

 

Hatt en fin helg dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg veit du! Martin er litt urolig på kveldene men...Tror ikke jeg skal klage, for han er rolig på dagen og på natta, og han må jo få være litt urolig også! Har vært litt hos mamma og pappa og grilla og sånt, da gjør det ikke noe å ha med seg en liten en som gråter, besteforeldrene går rundt med ham og trøster;) Ellers har vi bare holdt på litt rundt her hjemme, olja disse hagemøblene, klipt gress osv osv. Merker forskjell fra da vi bodde i leilighet altså, det er så mye som må ordnes liksom med et hus, noe nytt å drive med hele tiden!

 

Jeg kan godt komme over til "din side" den 13 jeg, er litt kjent der borte;) Om det er fint vær kunne vi sikkert ha gått en tur og tatt en kaffe også, regner det kan vi vel unne oss selv å være litt late å bare ta kaffen,hehe.. Hva med 12-tiden?

 

Gleder meg til 6-ukerskontrollen ja, glir gøy å se hvor mye han har vokst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med besteforeldre ja....som du sa i et innlegg her...vi har ikke hatt kasper mye i helgen:)) men det er jo litt godt og da:)

 

Nå er det vel bare godt og holde på ute,når været er så godt.håpr det holder seg:)

 

Skal vi møtes i Lillestrøm? Kan gå rundt nittelva, eller har du noen andre forslag?

Kl 12 passer bra for meg det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veit, så utrolig deilig vær! Martin og jeg har gått en laang tur i dag, og sitti ute og sløva etterpå. Ikke ille å være hjemme nå om dagen;))

 

Lillestrøm høres bra ut!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...