Gå til innhold

Juni: Flere juni mammaer med seteleie?


supermammma

Anbefalte innlegg

Fikk vite på fredag at baby ligger i seteleie. Er i uke 36. Skal til ny vurdering på fredag for å se om h*n har snudd seg. Hvis ikke blir det sjekk på sykehuset. Hvordan er det med dere? Synes det er vanskelig å ta stilling til setefødsel eller ks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Seteleie her også! Skal til kontroll på torsdagen for å se om han har snudd seg.. *Håpe* Om han ikke har snudd seg da, blir det henvisning til sykehuset!

 

Jeg har gledet meg til å oppleve en fødsel, men kan ikke si jeg vil gå gjennom en setefødsel! Etter å ha pratet med folk som har opplevd både det ene og det andre, så heller jeg mot KS.. De sier at du må være 110% inntilt om du skal "klare" en setefødsel.. Jeg kjenner på meg selv at jeg rett og slett ikke klarer å foreberede meg selv psykisk til en setefødsel.. *Uff*

 

Det skal ikke være lett altså! Jeg håper enda han skal snu seg og at jeg skal få føde på "normal" måte; Hodet først...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også i sete og det er visst flere med meg her inne. Litt lenger ned på siden finner du en link som heter ang. seteleie, der er vi flere som holder hverandre oppdatert. Kast deg med der :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Bra jeg ikke er alene! Krysser fingrene for dere og håper baby snur seg:-) Vi får holde hverandre oppdatert på seteleie sidene ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...