Gå til innhold

Jeg er ikke sjuk!!!!!!!!!!!!!


mammaja

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+4 og overlykkelig over at jeg ikke er dårlig ennå. Litt kvalm, litt trøtt, men ingenting i forhold til sist gang da dagens utfordring besto av å komme seg fra senga til sofaen.

 

Tidlig å si, mye kan skje, men håper det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehehe.....nyt det mens du kan ;op

Jeg gikk rundt og sa at jeg var heldig og var ikke syk eller dårlig.

I uke 7 kom kvalmen gjennom hele dagen og har hatt 2 dagers opphold der jeg var i knallform - så kom den tilbake litt sterkere.

Men hele tiden så har jeg hatt litt kvalme og halsbrann ellers i fin form.

Har vært trøtt hele tiden.

 

Men jeg er heldig så lenge jeg ikke trenger å spy :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Jeg er nå 8+6..og har vært frisk så og si hele tiden så langt..

HÅper det varer...de forrige svangerskapet var mildt sagt jævlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som slipper kvalmen er kjempe heldige. I dag er jeg hjemme fra jobb - igjen... Har heldigvis en sjef som har utrolig forståelse og lar meg gjøre nesten som jeg vil. Har hatt noen dager der kvalmen har vært redusert og nesten helt borte, og de første gangene ble jeg kjempe glad og trodde alt var over. Nå har jeg lært at det er helt unødvendig å blir for glad for det kommer alltid tilbake... Er 9+3 så jeg håper at jeg bare har litt over to uker igjen med kvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang var jeg kvalm til uke 15. Vi hadde bestilt ferietur til uke 14, regna med at jeg var i fin form. Alt jeg husker fra ferien var at jeg klamret meg fast til hver eneste lyktestolpe på den korte veien fra hotellet til stranda. For å få skygge og en hvilepause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er konstant trøtt og sliten og KVALM. ugg, er lei av å være kvalm allereder. hehe.. men har hørt rykter om at morgenkvalme og kvalmen generelt pleier å avta i 12 uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært heldig og sluppet unna kvalmen. Jeg er 11+ 5 i dag og det skal vel litt til at kvalmen skal dukke opp nå så seint.

 

Jeg har nesten vært litt bekymra om alt er i orden siden jeg har hatt det så greit. Jeg har lest noen innlegg her der vedkommende har skrive at så lenge man er kvalm så skal det være et godt tegn. Ikke så beroligende for meg akkurat! Snakka med mamma i påsken, og hun sa at hun hadde heller aldri vært kvalm (vi er tre søsken). Så det ligger kanskje i genene? Jeg har i vertfall slappa av og klart å nyte svangerskapet mer etter det.

 

...og nå snigler dagene seg avgårde mot torsdagen da jeg skal til ny legekontroll og forhåpentligvis få bekreftelse på at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter;)

Jeg har sluppet kvalmen denne gangen, er 8+3 nå....

 

Sist så var jeg uuuuuuuutrolig kvalm frem til uke 14 ca og gikk ned i vekt og alt var bare blæææ....

 

DET jeg lurer på er om noen har erfaring med om dette betyr at denne babyen har et annet kjønn en første gang???????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...