Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i bydel Nordre Aker her( el andre bydeler i nærheten..) som og savner noen å trille med? Fikk en liten prinsesse for 4 uker siden.Hadde vært gøy å bli kjent med andre som og går hjemme :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i bydelen nordre aker. Fikk ei jente for ca 5 mnd siden. Er etablert i ei barselgruppe, men hadde vært koselig med noen andre å trille sammen med engang i blant også :)

Skrevet

jeg bor ikke så langt unna (tror jeg). bor på lindern, omtrent ved ullevål sykehus, og har veldig lyst på trillekompiser!

har ei jente på 5 mnd, forresten!

om dette er av intr, er det bare å sende en mail til [email protected]

Skrevet

Hei! Jeg bor i Nydalen. Tror det er like ved...? Ekke helt sikker jeg, spørs vel kanksje hvor i Nordre Aker man bor? Har en sønn på 3.5 mndr. Har ikke noen barselgruppe siden jeg går på skole, og savner noen å trille med. Kan vi ikke alle bestemme oss for en dag da, og trille? :D (Hvis jeg bor like ved da...? Hehe)

Skrevet

Gruppe gjennom Ullevål s. el Stillatorget helsest.? Hadde vært gøy å møtes!Har ikke kommet i noen gruppe enda..

Skrevet

Nydalen er ikke langt fra meg, jeg bor på Kjelsås. Hadde vært kjempe kjekt å treffes. Denne uka er litt hektisk, men neste uke er jeg ledig alle dager utenom onsdag, da har jeg barselgruppe i forbindelse med helsestasjonen.

Skrevet

nei, jeg har tidligere bodd i bærum, så jeg hørte til en helsestasjon der, men nå skal jeg jo bytte, så vet ikke helt hvor jeg havner i grunn:)

Skrevet

Nydalen er ikke langt unna meg i hvertfall :-) Hadde vært gøy å møtes!!

Skrevet

jeg foreslår at vi stikker og tar en pizza eller noe på peppes i nydalen en dag?

Skrevet

Hørtes ut som en god ide. Skal vi ta det mandag eller tirsdag neste uke?

Skrevet

Vi prøver å få i stand et treff torsdag 25 mai klokka 12. Vi møtes første gangen ved Sagene Kirke. Håper dette passer for de fleste :)

Skrevet

Jeg bor på Grefsen, så jeg er heller ikke langt unna. Har en datter på 7 uker. Torsdag 25. passer ikke for meg, men jeg er gjerne med på treff en annen gang.

Kanskje noen som vil trille tur?

Skrevet

Jeg vil gjerne trille tur med deg en dag "Solasan"! Bor på Korsvoll!

Skrevet

Tilhører du Stillatorget helsestasjon du også da?

Vi kunne jo møtes der. Flere som vil være med?

Skrevet

Jeg hører til Stillatorget helsestasjon, har en gutt på 4 uker (og en gutt på 21 mnd som er i bhg). Vil gjerne være med å trille dersom det passer:-) Forslag til dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...