Gå til innhold

Når testa dere positivt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 dager over mensen, og kjenner at jeg er gravid.Har mange symptomer og vært gravid flere ganger, så jeg har ikke den minste tvil.Men ikke positiv test enda.Tok det lang tid før dere testa positivt?Noen flere som må vente litt lenge på en positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan VET dere at dere er gravide??

Jeg føler meg veldig gravid nå..er 5 dager over...veldig varm og rød i kinna..opplåst mage og ja..

men jeg VET jo ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa positivt på CB Digital 9 DPO og CB vanlig 10 DPO, og krysset kom opp før teststreken, så det var ikke mye tvil.

Skjønte jeg var gravid fordi hadde ikke vonde pupper, strømminger i beina, vokstsmerter i leggene, hodepine og kvalme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg er gravid fordi jeg for det første ikke har fått mensen(og den er alltid presis), har murringer i korsrygg og mage, humørsvingninger, ømme pupper, strålinger i lårene, festeblødning og hard på magen.Men testa for to dager siden og var neg.Jeg tror det tar sin tid før testen slår ut på meg.Jeg har vært gravid før, så jeg kjenner dette igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa halvannen uke etter forventet mens. Testet fordi mensen ikke var kommet, ikke fordi jeg hadde mange symptomer. Brukte clearblue. Var en veldig tydelig + der, som også kom fram før teststreken (og ble værende). Skal til lege imorra for å ta en ekstra test der. Både samboeren min og jeg føler det som en ekstra trygghet om en lege kan fortelle oss at vi skal bli foreldre. er så redd testen skal ha vist feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg VISTE det forrige gang ( og mener jeg da merket at jeg ble gravid...)

Men denne gangen er jeg vel egentlig enda ikke sikker.... Bortsett fra å være uuuuutrolig trøtt og litt svingende humør så har jeg ingen "følelse" av at jeg er gravid denne gangen.... Mulig det at jeg har spottet denne gangen gjør meg litt tilbakeholden....

Har snakket med flere om at de viste det før de testet positivt, de har alle vært gravide og går utifra at det er fordi de kjenner kroppen sin godt;)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med junior testet jeg ikke positivt med CB (vanlig) før tre dager etter ikm. Denne gangen testet jeg positivt med CB Digital dagen før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt 4 + 6. Akurat den mnd var jeg litt fokusert på å bli gravid og telte dager hele tiden. Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser, så jeg tok testen i grunn bare for å slippe den spenningen det er å gå vente i usikkerhet.I tillegg hadde jeg hatt mensmurringer et par dager og det pleier jeg ikke ha før rett før mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...