Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Det er ikke vondt når jeg tisser, men har litt stikkinger akkurat som i eggstokkene før mensen i gamledager... Hmmm... Det har vært sånn bare i dag, og jeg har ikke hysterisk vondt. Men, jeg bare lurer på om noen vet hva det kan være? Er i uke 30..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Har det også sånn. Stikkende smerter i magen av og til. Hadde det en del i går, men mindre i dag. Lurer på hva det er.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har hatt det slik en stund, og med meg var det kynner.... Vel, en gang var det urinveis infeksjon da.... Var på en måte slik at det svidde når jeg fikk trykk på underlivet når jeg gikk o.l.
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 samme her. går å kjenner ut som jeg får mensen hvert øyeblikk. jeg får det slik av og til. glemmer å spørre jordmor om ting når jeg ikke har plager eller kjenner ting akkurat der å da..
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Jeg tenkte også urinveisinfeksjon, men det gjør ikke vondt når jeg tisser... Hmmm.. Skal på ktrl på torsdag, får ta med tisseprøve... Lest litt her om skumle bakterier og sånn, og tankene begynner fort å rulle:o)
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 har hatt menssmerter siden uke 34 ca, og det er tegn på at ting begynner å modnes har jeg hørt. men hvis smertene blir for ille må du ringe føden.. jeg pleier å skrive opp i almanakken min når jeg kommer på ting å spørre JM om, hvis ikke så glemmer jeg det når jeg er hos henne..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Finner mye her inne som jeg ikke har tenkt på en gang - at det kan være noe gale. Jeg har også smerter som når jeg tidl ventet mensen, men har bare tenkt det skal være slik... JM og lege sier alt er som det skal være.. er nettopp begynt på uke 30.. :-)
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har også hatt mensen-smerter i 11 dager nå, legen min sa jeg ikke skulle bekymre meg, for det kunne komme av kynnerene. Men i går hadde jeg veldig nedpress i bekkenet, lurer på om det er hodet som driver og fester seg... Er i uke 33
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 jeg er ikke helt her enda, men sniker meg inn likevel:-) hadde mensensmerter nesten hele 3 tri sist svangerskap og fikk beskjed fra jm og lege at det var helt normalt og vanlig. fikk aldri noen klar forklaring på hva det er helt konkret, men gikk 14 dager over tiden og måtte settes igang så tror ikke det har så mye med modning å gjøre som noen mener. i hvertfall ikke på alle. selvsagt kan det være uvi også, det bør jo kontrolleres.
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 Ok, takk for svar alle sammen! Jeg får høre på kontrollen på torsdag... Kjente nicket igjen fra 2.tri mumi. Hehe, jeg snek meg også inn her iblant før jeg "hadde lov". Det er deilig å liksom være på siste etappen! - Velkommen i full fart etterhvert! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå