Gå til innhold

kjempekjekt program i går!


msmeri

Anbefalte innlegg

det var gøy å se hvordan et foster utvikler seg og så fort. fikk liksom litt mer peiling på hva som ligger der inni.. søtt! er 7+3 på vei. sukk.. helt utrolig! nei, dette var kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var interessant med programmet og sambo satt faktisk og kikka sammen med meg tiltross for litt surmuling over at han ikke fikk sett ferdig Big Brother utstemming.

 

Men det var ikke så gøy å se på fødselen - det gleder ikke jeg meg til.

Sambo synes det var morsomt å se på fødselen - men så er det ikke han som skal gjennomgå noe slikt fysisk heller !!

 

Man får et helt annet syn på det lille underet i DIN mage som faktisk gjennomgår alt dette :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var et flott program. :)

satt å grein jeg. hehe.. gleder meg så utrolig til å se spira mi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, det var helt superb! jeg og min sambo så på og han var helt forundret og helt med. Jeg er 7+4, hihi , moro å se hva som venter en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sovna han... (Jeg synst det er storartet når jeg får overtalt han til å lese den halve siden i "Svangerskapsboken- til far" der det står litt om uka vi er i! - men han gleder seg veldig altså, har bare ikke dette umettelige behovet som meg på info...!)

 

Programmet var kjempefint. Fikk melding og tlf fra gravide venninner og som lurte på om jeg så på det også. Kos. Hadde tårer i øya mot slutten. Ganske utrolig dette som skjer inni oss nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min og jeg kikka på programmet vi :)

 

er inne i min/vår 5. uke nå... :)

veldig spennende. anbefaler dere å ta en titt på babyverden.no også, står info fra uke til uke der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...