Gå til innhold

dere som har fra før - når kommer magen?


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lubben fra før, litt slapp mage etter forrige barnet. Fikk tidlig mage sist ogs, men lurer veldig på hvor raskt det vanligvis begynner å vises med nr. to :) Erfaringer, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. kan ikke akkurat si når magen kommer, noe som varierer veldig fra person til person. men det jeg vet er at magen kommer raskere når du har vært gravid før (vanligvis). jeg venter og venter på mage! alltid kjekt når den kommer! klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vet at det er veldig individuelt, men håpte bare noen kunne si når DE fikk mage... enkelte sider jeg leser på så står det at det ikke begynner å bli synlig mage før i uke 18!!! Det er sykt lenge å vente!!! er så innmari spent! sitter her og bare venter på at magen skal poppe ut... vet det er lenge til enda - er bare 6+2 enda, men fikk tidlig mage forrige gang også. Var mest pga mye fostervann og måten jenta lå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten er bestevenninna mi 9+? på vei, og hun HAR synlig mage allerede... sjalu! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sønn fra før, og da fikk jeg ikke synelig mage før jeg var 5mnd på vei, da eksploderte jeg. håper på tidligere denne gangen:) det er veldig individuelt tru e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap kom magen rundt uke 16, og når jeg ventet andremann begynte jegå få synlig mage rundt uke 12-13.

Nå er jeg gravid med nr. 3, 7+5 idag, og venter spent på magen...kanskje den kommer enda tidligere denne gangen?

 

Jeg er også litt lubben fra før, og har ikke akkurat paddeflat mage, men den blir så fin og stram etterhvert!!! Hurra for gravidmager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe godt poeng! Har aldri hatt så stram mage som jeg hadde som gravid :) Gleder meg til den blir stram og spretten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i uike 11 med andremann nå, og magen har såvidt begynt å komme.

Særlig på ettermiddagen når det er mye luft, er den vrien å skjule nå.

Jeg er også lubben (har 10 kg ekstra fra første baby)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...